.

lørdag 8. januar 2011

Winter wonderland!

Det snør og snør... Igår var det nydelig ute!



Måtte ta noen bilder av flotte Svindland..



Lekerhytta vår med torv på taket, under det store morelltreet.



Er delige med sånne dager.. Nå ser det desverre ut til å sludde ute..


(før)
Så har jeg malt det første strøket med hvitmaling her hjemme...
Iiik, håper pappa liker det!



Foreløpig kun en list, men det er da en begynnelse ;)
Og klokken min ble jo så fin her!

Blir lenge mellom innleggene, men håper dere bærer av med meg! Ser at mange er inne hver dag selv om det blir lite blogging, og det er jo utrolig koselig!

Nå er klokka mange, så må komme meg i seng!
God natt,og god søndag imorgen!


14 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg,
sååå alldeles vakre bilder av et vinter landskap,
helt vidundelig, tenk om vu kunne få noen sånne dager nå,
men her er mildt å grått i dag,
ønsker deg en fin søndag.
klem

Birte sa...

Nydelige bilder av en nydelig plass... Så fint gammelt hus..

Håper det går fint med deg, husk at du er bare " barnet" enda og at verden ligger kun foran deg og ikke bak deg..

Du er såå flink.. stå på unge dame..

Klem Birte

RoseSommer sa...

Det ble jammen en stor forandring med en annen farge på den listen. Og klokka er lekker! Jeg har bare fått tak i en brun på Jysk, - men fin den også.
(Og nå håper jeg du har hengt opp brannvarsleren et annet sted! Ser nok at den er på det første bildet men ikke på det andre...:-)

Ha en fin uke!

Ann Kristin sa...

ENDELIG:) E nok ein a dei som e innom daglig å vente på et innlegg;)Ja visst e dar fint på Svindland!!
Bli spennanse å sjå kossen dar bli når du fer svingt malarkosten; bli nok knallfint:))
KLEM frå naboen

A-H sa...

Så nydelig!!
Og for en gave til mamman din.... *dåne

Flott blogg, kommer gjerne tilbake;)

A-H

Unknown sa...

Heihei Silje;)
Så fint det ble... mye finere med hvitt vettu - tror pappa'n din syns det og, heldige han som fikk deg hjem igjen;)

Ha en fin søndag!

Klem Line

Behindabluedoor sa...

Hei Silje!
For noen nydelige vinterbilder men i dag er det ikke særlig vinterslik ute. Grått og trist.
Håper du får en fin dag på Svindland, fin plass :)))

Nyt dagen.

KLemmer:)

Mitt hvite hus sa...

Fantastiske flotte bilder... så nydelig tun dere har...

virkelig flott..

ønsker deg en fin uke 0))
klemmer

Pink lady sa...

Nydelige bilder! Her i Bergen er det mildvær og regnet øser ned..

Ønsker deg gode januardager!

Klem PInk lady

Villasol sa...

Så nydelig hus dere har! Hus med sjarm. Lekkre bilder du har tatt. Og jeg må si at hvit passer kjempefint til de veggene dine. Smelt sier jeg bare :)

Ha en fin søndag!
Klem Ingunn

Anonym sa...

Kjekt å høyre frå deg♥
Så fint det blir!! Oppussing det kan du nok Silje ;) Blir spennende å sjå framover!!

Herlige winterwonderland bilder!!

Klem♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det her blir lekkert med litt Siljeoppussing ja!:) Du er så kreativ og flink! Nydelege vinterbilder du viser! Og herleg med sol. Her er sola vekk til februar, har nesten gløymt korleis den ser ut..
Klem:)

Martilie sa...

For et VAKKERT sted - og hel-skjønne bilder!

Spennende med maleprosjekter :)

Ønsker deg gode dager skjønne!

Klem fra Tove

Jatte sa...

hei hei :O)
så utrolig fint hjem du har, la meg til som følger jeg, kommer gjerne tilbake hit..

Ha en fin kveld,
klem Jatte♥