.

søndag 23. januar 2011

Soveroms-oppfrisking del 6.

JADA ;)) Jeg må si meg fornøyd!



Før....



Og så etter...



Det er en utrolig praktisk kommode.



Pyntet med bilder av storesøs og meg. Utrolig glad i Renate, selv om vi har begynt å småkrangle litt etter at vi ble samboere (lol)..



Den rommer så mye... Men skal nok klare å fylle den.



Håndtakene på skapdørene, som var på fra før, har jeg malt i grønn.



Og til skuffene skal jeg sponse på noen nye hvite knotter.. Planen var egentlig å ha tapet på de.. Men da ingen butikker hadde inne noen litt spesielle noen (og jeg ikke hadde tid til å vente på å få tilsendt), så malte jeg en slags tapet i stede.. Har brukt pastellfarger som jeg hadde liggende, og ornament-sjablong..



Bena ble forandret litt på slik at det ble plass til en hylleknekt i hver side.
Herlig!!

Idag har det vært deilig med en malefri dag ute i sola sammen med fam. Abrahamsen! ;) Fornøyd med kommoden var de også! Ikke bare fikk jeg den av de, men de kjørte den bort til meg også!! Gode familien!

Nå gjenstår kun helhetsbilder av pikerommet, og en oppsummering av hele soveromsoppfriskningen!

Ha en toppers ny uke!!

17 kommentarer:

Renate sa...

ntåååhh lillesøss!!! Kjempeglad i deg også!!! Og kjempeglad for at du også har flyttet hjem, tenk så ensom jeg hadde vært her alene uten deg! ;) LOVE YOU!!!

AlottesVerden sa...

wow så fantastisk flott den ble..
deilig med masse plass til ting og tang da:)

ha en super uke

Ann-Charlotte

Bekka sa...

Nydelig oppusset kommode - så lurt med maling og sjablonger - var helt sikker på at det var tapet når jeg så på bildene til å begynne med! Nydelige duse farger sammen :)
Klem fra Bekka

Precious Home sa...

For en flott kommode! Det gjorde seg med litt oppussing:)

Ann Kristin sa...

Ska sei;)) Blei jo knallfin!! Blei jo ikkje jyst øvejedd då, du e jo bare så flink:))
KLEM <3

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så utrolig kreativ du er - og ikke minst flink:) En helt nydelig kommode har du laget, hadde aldri trodd den kunne bli såå fin! Gleder meg til å se helhetsbilder og oppsummering, du er til stor inspirasjon:)

klem Jennifer (bittelillehuset)

Jatte sa...

Så nydelig den ble♥
Med de knektene på bena ble den jo dritlekker!!

Ønsker deg en fin uke,
Klem Jatte♥

Anonym sa...

Hvorfor flytter du til din far?

Anonym sa...

Å, så flott den vart:)
Gleder meg til å sjå bilde av hele rommet! Du er super til å gjøre det fint rundt deg :)

Klem Anita

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! Den vart utruleg fin! Så lurt å måle skuffene i forskjellige farger, sjablongen var virkeleg prikken over i'en. Og å ha hylleknektane der, var veldig dekorativt. Som sagt mange gonger før; du er SÅ kreativ, Silje! Tusen takk for inspirasjon:)
Klem:)

Mona Christin sa...

Hei.

Synes du er flink, jeg. Du holder på med oppussing og oppgradering hele tiden. Beundrer pågangsmotet ditt. Jeg har vel ikke tatt i en malekost siden tidlig i høst.

Kommoden ble iallefall kjempefin. Smart løsning med hylleknekt i vinkelen der. Kreative du...

Klem Mona C

Martilie sa...

LEKKER!!!! Du er bare superflink..

Ha en skjønn ny uke!

Klem fra Tove

Kristin sa...

Fy søren.. Du er sååå flink du..
Blir helt satt ut jeg.. For du har jo hele tidenklart å lage noe nytt og lekkert.. Flinkis.. Har mye å lære av deg når det komemr til oppussing av møbler! KLem

Behindabluedoor sa...

Hei Silje!
Hvilket flott møbel du har fått, du var jaggu heldig!!
Og ikke nok med det så ble det ti ganger finere når du fikk satt fingeren på verket.
Utrolig stilig med de malte skuffene og med sjablong på..
God Idè og hylleknektene i bunnen var prikken over i en..
Dette rommet blir så bra, håper du vil stortrives der.

Ha en kjempefin dag.
Klemmer:)

Milla`s interiør sa...

Oj så fint det ble:) du er jammen med flink:) lekkert skap du har fått deg:)
klem

Hos Jorunn sa...

Nå er det altfor lenge siden jeg har vært innom deg, ser du har lagt ut masse fint. Dette skapet ble knalltøft, Silje!! Du finner på så mye orginalt og det digger jeg!! Så flott julegave moren din fikk og hun ble sikkert ekstra glad for teksten under bordet. Jeg hadde problemer med headeren min her om dagen, uansett hva jeg gjorde ble bildet utydelig. Bildet ble uten at jeg ville det forminsket og så forstørret, men jeg da byttet fra Firefox til Internet Explorer så var alt helt normalt...merkelige greier. Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

Unknown sa...

my blog replica gucci bags you could try these out have a peek at this web-site browse this site best replica designer bags