.

mandag 24. januar 2011

Soveroms-oppfrisking del 7. FERDIG!!!

Og her kommer bildene!!

FØR:: Grøss...
Rosa og trehvitt, møblene, mangel på lister, osvosv...



ETTER:



Hvitt, lyst og orden!



Jeg kan til og med ta fram sy-maskinen når jeg ønsker det ;)

FØR IGJEN:



Og så ETTER:



Kan nok få hengt opp denne kork tavla, + ta døra et strøk til...
Men det skjer ikke idag...

FØR: (Med den nydelige skrivepulten min!!)



ETTER: Nytt møbel er pusset opp!



Og det tror jeg må være tidenes mest praktiske! Skjønner ikke hvorfor de ikke lager slike lenger...

FØR: Dette bilde syntes jeg er det verste..



ETTER::



Noe helt annet...



SISTE FØR::



Klær stablet langs hele veggen..

ETTER:



Nøytralt forheng som skjuler alt!!

Phjuuu!! Har vært litt av en oppfriskning ;) Og en ting må jeg tilføye; At hvitmaling gjør underverker -Ja! Men, den maler seg søren ikke selv heller :o)

Prosessen fra A til Å kan du se her: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Begynte 13. Januar, og det har gått fortløpende siden, med litt skole og jobb innimellom..

Nå er det 2 examener som står for tur, siste innspurt på sykepleien.. Så hvor mye blogging det blir framover tror jeg at jeg må ta som det kommer ;)



Takk for morroa!!
KLEM

34 kommentarer:

Renate sa...

Baby you're a FIREWORK!!! Sinnsykt bra Silje! Klem fra søss som trenger et spark bak for å sette i gang noe selv...

Anonym sa...

WOW, flinkis :)
Vil tru du trivst bedre der no ja :)))

Lykke til med eksamenar:))

Klem Anita♥

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så flink du er! Du har virkelig stått på, for som du sier: det maler virkelig ikke seg selv. Helt imponert over alt det fine du har fått til på så kort tid:)

Vi skal igang med soveromsoppussing selv nå, så jeg blir veldig inspirert av å se det du har gjort:)

klem Jennifer (bittelillehuset)

Heimekjær sa...

så fli9nk du er og så utrolig fint det ble:) du har i allefall vært kreativ og effektiv!

Ha en fin mandagskveld:)

klem fra meg

Heims verden sa...

Det ble utrolig flott:D

Du er god:D

Christine; -små gleder sa...

So fint det vart!! Virkelig lekkert, lyst og trivelig! :)

Kan tenke meg at du får sove godt på det nye rommet ditt.

Og so fint skap du har pussa opp då! Sånn kunne eg og tenke meg! :)

Nice!

Klem,Chrsitine

Rakel sa...

Oj! For ei fin forvandling!
At kvitmaling gjer underverk, JA!!
Effektive og flinke deg=)¨
Lykke til med eksamenane!!
Klem, Rakel

Fossestua sa...

Ble litt av en forandring ja!!!!
Kjempefint :)
Klem fra Lise

tinemor sa...

Ja, det ble litt av en forandring!
Nei, det gjør seg ikke elv, men du og du for en herlig føleles når man er ferdig, og resultatet ble såååå bra, og man kan nyte fruktene av ditt arbeid!!
Bra jobba
Klem

Nina sa...

Så utrolig flink du har vært og i tillegg har jobbet og gått på skole :)
Det bel kjempeforandring og du har god grunn til å være knallstolt.

Lykke til med eksamnene, jeg krysser fingre og fletter håret ;)

Vinterhilsen fra Nina(gull)

Unknown sa...

ÅÅ kjære vene!! Det var LITT av en forandring!! Ble jo så lyst og FIIINT! ☺ Skal si du har stått på. Bra jobba :D

Klem Ellen

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPE forandring-og so flott som det er blitt☺
Og skjenken under her-wow! Nydeleg☺

Klem M♥

Unknown sa...

F A N T A S T I S K!
Du er rååå Silje-mor;)
Så flink du er ♥ Og JA, hvitmaling gjør underverker!

Kjempeflott ble det, og så deilig det må være og sitte og lese i et lyst og lett rom;)

Lykke til med pugging og examener!

Klem Line

As sa...

ååååh... Silje, dette ble bare helt fantastisk flott!! GODT JOBBA!=) Hva har du hengt opp forhenget med? =) Jeg har brukt gammeldags gardinvire for å skjule lignende skapløsning nå i helgen =)

AlottesVerden sa...

Så utrolig flink du er...ble jo en fantastisk forandring:)

Lykke til på eksamener

Ann-Charlotte

Martilie sa...

Fantastisk flott, Silje- og for en jobb :) Nå kan du nyte det gode resultatet og konsentrere deg om siste innspurt.. Lykke til med eksamener!!

Stor klem fra Tove

MissMette sa...

Hei Silje :)
For en forskjell! - det var virkelig 80-tallet her ;)...men du verden så mye finere det ble. Lyst og lekkert, du er bare kjempeflink :)) Gøy å se før- og nå bilder også :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Alfa sa...

Wow for en forskjell. Ble kjempe lekkert.
Stå på med dine siste eksamner. Lykke til med Bachelor oppgaven, husker den var noe herk.hehe..Men ble ganske fornøyd med resultate til slutt:0). Du må bare gi en lyd dersom du trenger hjelp til noe.
Bestemt deg for hva du skal skrive om??
Masse lykke til.
Klem Alfa

Trine sa...

så utruli flott det bei :D
Hvit gjør virkeli underverker ja :D

Trine

Bekka sa...

Dette har jeg gledet meg til å se! Og det har blitt kanonfint - du er ordentlig flink og effektiv!
Lykke til med eksamenslesing fremover :)
Klem fra Bekka

Mia, New Room Interior sa...

Såå nydelig det ble!! Du er kjempeflink!! Et veldig godt eksempel på at farger endrer alt! Ha en super tirsdag! Klem

(eddas) sa...

wow aå flink du har vært...det ble jo bare så flott:)
det kan en si var transformasjon:)
ha en kos kveld
klemklem

lailashus sa...

NYDEIG! du er jammen flink! kan jeg spør hvor du har kjøpt putene som ligger i senga?

Milla`s interiør sa...

Stor forandring:) ble kjempe koselig:) likte utrolig godt skrivebordet ditt:)
har du malt og pusset dette selv? lurer også på du har brukt stickers til skrift , eller maler du selv? skal sette skrift på et møbel jeg har pusset opp, men så er jeg så usikker på hva som blir best resultat:)
Masse god inspirasjon hos deg:)
klem

Hos Jorunn sa...

HELT NYDELIG!!!
Klem fra Jorunn

Milla`s interiør sa...

*takker og bukker* for oppskrift:) denne skal metoden skal jeg prøve:) har brukt sjablonger, men vil ikke bruke det på dette møbelet:) så hjertelig takk en gang til:)

♥ Netta ♥ sa...

Wow - FOR en forandring! Rommet ble jo et helt annet og kjempelekkert. Jeg må si du har vært flink, jeg har malt så og si alle vinduskarmene i huset fra trehvite til hvite og bare det var en stor jobb :-O Her kan du kose deg å sy og slappe av :-)

Well done!

Klem
Netta

Gunn-Hege sa...

Jeg tar av meg hatten!!!! Dette ble lekkert, lekkert, lekkert!!!!!!!

Linda Camilla sa...

Wooooow, det var stoooor forandring! Du er så flink! Misunner at du har såå masse energi og kan holde på hele tiden! hihi.
Liker smaken din sinnsykt godt!
Håper du ikke blir helt borte fra bloggen, selv om eksamen kommer og tar deg! Masse lykke til! :)

klemmer lillemy

Anette Willemine sa...

Imponert! Dette ble virkelig stor forandring. Så flink du er, Silje!

Må jo være så mye koseligere å sitte på et slik rom å lese til eksamen. Lykke til!

Klem,
Anette Willemine

livet på kvasseberget sa...

WOW!!! ekstrem forandring jo!!
ble knall fint!

håper alt står bra til med deg:)

klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ein fantastisk jobb du har gjort! Også på så kort tid! Du er jammen effektiv, og ikkje minst kreativ;) Rommet ditt vart heilt nydeleg! Tipper du koser deg mykje der!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anne Mai sa...

Jæøss, snakk om total forandring :D så flott det ble :D Liker smaken din :D

Drømmeland sa...

Elsker det<3, utrolig bra ble resultatet, kjempe flink er du og så fine møbler og detaljer.
Maler og sprayer det meste hvitt jeg også, det er så lekkert også så stor forvandling det blir.
Nyyyyydelig.
Nina