.

fredag 21. januar 2011

Frustrert...........!!

Prøver å forandre litt på bloggen her.. Men uten hell... Og når jeg først begynte å teste ut ny lay out, så får jeg ikke tilbake det jeg hadde før...Arg...!

Headingen blir uklar uansett hva slags bilde jeg laster opp, blå overskrifter osvosv... Vil ha hvit bakgrunn, tekst og bilder mer ut i kanten på skjermen, og overskrifter ol i en og samme farge, helst en søt pastell ;) Men klarer jeg dette;;; NEI!

Har ingen kunnskap om html greier, så lurer på om noen har noen råd til meg???? Kan jeg få til dette med å kun bruke malene til blogger?? Blir utrolig glad for litt hjelp ;))

Imorgen skal kommoden begynnes på..
Tenkte å vaske ut av den og gjøre den klar i kveld..



Den er ikke så utrolig fin akkurat, men jeg falt nok helst for innholdet ;)



Den ble ikke solgt på auksjon, så onkel fikk den for en hundrings, og gav den til meg.. Snille han! Trenger en slik praktisk kommode på rommet til å ha diverse rot i ;) Og den skal nok bli fin den å :)

Litt spent på om disse bildene også blir uklare her.... Det finner jeg jo ut av!

Ønsker dere alle en super helg!

13 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

WOW for ein nydeleg kommode!!!☺
Heldig med den☺
Og so fin den kjem til å bli☺

Eg skreiv ein kommentar ang bloggutforming i innlegget ditt under her, men veit ikkje om det vil vere til npke hjelp...☺
Kan evt prøve sende deg mine pixler tall...☺

God natt☺

Klem M♥

Lykkeliten sa...

Nei html er ikke barebare, men det er mange her i bloggland som er flinke som sikkert kan hjelpe;)
Den kommoden kommer til å bli nydelig! Og praktisk:) Men du har litt av en malerjobb foran deg;P
Blir spennende å se den ferdig.
Ha en fantastisk fredag,Klem♥

Kristoffa sa...

Dette er jeg helt sikker på at blir et knallfint møbel! Lykke til med prosjektet!

Fossestua sa...

Er helt sikker på at den kommoden blir superflott, så flink som du er til å forvandle ting :)
Ang forandring på bloggen så kan jeg ikke annet en å ønske deg lykke til! Takke meg til ferdige maler, hihi :) Har ikke peiling i det hele tatt på de kodene.
Håper det løser seg for deg :)
Klemf fra Lise

Siljes Hobbyrom sa...

Det går framover her ;)

Nå er største problemet at heading kun blir uklar.. Noen som vet??

;o)

MissMette sa...

Hei Silje
Leste en plass om ei som ikke fikk til headingen, ble bare uklar!! - tror jeg husker at hun skiftet fra Firefox over til Internet Explorer. Tror hun fikk det til da! Vet at Anne som har bloggen Moseplassen har maler på html koder, hun er kjempeflink :) Kommoden kommer til å bli kjempefin :) Ha en fortsatt fin helg, klem fra Mette

Hannes favoritter sa...

Jeg tror ikke jeg kan være til hjelp... er ikke noe flink med HTML koder. Er veldig frustrerende å plages med bloggen sin! Kommoden blir veldig fin! Gleder meg til å se resultatet!

Fortsatt god helg!!!
Klem fra Hanne

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Sjå der ja☺ Flink! Vart fint!!
Eg syns ikkje headeren din er uklar eg....men kan vere synet mitt som ikkje er heilt bra for tida :/
Likte vertfall forandringa eg☺

Ha ein super lørdag☺

Klem M♥

Alfa sa...

Heisann.Blir spennende og se kommoden til slutt. Blir litt av et arbeid:0)
Kos deg.
Klem Alfa

Randi sa...

hei du
Jeg rotet litt meg html, men det er vanskelig å forklare hva jeg gjorde...men en testblogg er veldig greit å prøve seg frem på. Jeg lagde meg en testblogg...prøvd meg frem med html i den...fikset og trikset til jeg fikk det til.

Vil tro det er noen som virkelig kan dette. Blogger har jo så mange flotte maler og muligheter, syns det er veldig greit å bruke dem:-))

nydelig kommode


ha en flott lørdag

Siljes Hobbyrom sa...

Tusen takk for all hjelp her ;)
Fikk headeren klar med å kun ha tekst i den, og laste opp bilde i "lommen" under overskriften.. Så tror jeg må si meg fornøyd foreløbig ;))

Anne Mai sa...

Spennende :D du har stadig nye prosjekter på gang :D gleder meg til å se når den kommer til sin rett :D

tinemor sa...

Utrolig lekkert det ble!!
Likte faargesammensettningen din på skuffene og sjablongene du har brukt.
Hærlig gjennbruk!!!
Klem