.

fredag 14. januar 2011

Soveroms-oppfrisking del 2.

Malt i hele dag jo!! Det går unna ;)



Og det liker jeg!



Den store veggen som deler rommet er ferdig malt.



Så da var det bare å begynne på taket.



Fikk besøk av mamma underveis her ;) Hadde hun ikke hatt prolaps i ryggen (stakkers!) så hadde hun blitt satt i sving! Men bilder, det kunne hun ta :)



Helt utrolig forandring med en gang...



Det meste begynner å bli hvitt! Men gikk selvsagt tom for veggmalingen, og mangler derfor den ene sideveggen.. Jeg bruker vannbasert lady 15 i fargen bomull på veggene, og hvit olje i taket, som jeg har tynnet ut med masse white-sprit.. Da får det en slags beisa effekt, og jeg slipper med et strøk.

Imorgen er det jobb, så vet ikke om jeg får gjort så mye da...

Ønsker deg en strålende helg!

13 kommentarer:

Alfa sa...

Så utrolig flink du er. Står på du. Ja, ser forandringen godt.
Ha en super helg.
Klem alfa

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så moro med litt oppussing! Blir spennende å se det ferdige resultatet:)

Nå har jeg også laget blogg, etter å ha blitt inspirert av blant annet din i noen måneder:) Ta gjerne en titt:)

klem Jennifer (i bittelille huset)

Manne's hverdag sa...

Skal si du er flink til å stå på!!!

Spent på det ferdige resultatet!!!
Go' fredagskveld!!!

Hilsen
Marianne

Randi sa...

Flinka!! Så fint det blir, forandringen er amazing:) Heia deg, og god helg!!
Klem

Hulda sa...

En himmelvid forskjell, som vi sier her nord! Dette ble jo bare supert! Du er flink å stå på med arbeidet også. :)

tante fiolett sa...

Hei og hå!!
Så lekkert det blir!! Flinkis;)
God jobbevakt i morgen:) og goood helg!!
Gode klemmer fra Jeanette

Kaoskontroll sa...

Jammen gjør det seg med litt maling! Stor forandring allerede. :)

Ønsker deg en flott helg! Klem

mimmi-leone sa...

Det kommer til å bli kjempefint, gleder meg til å se det ferdig.

Det er litt av en jobb å male et helt rom, men du verden hvor stor forandring det blir.

Ønsker deg en fin helg!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Lille Liljehvit sa...

Hey! :) En 'fellow Sørlending'! :)

Så flink du er til å male da! :) Takk for kommentar inne på bloggen min :) Det er så koselig når jeg åpner bloggen, og kan lese nye kommentarer :)

Lykke til med malingen da! Gleder meg til å se hvor fint det blir :)

Lilja :)

Martilie sa...

Her går det unna!!

Blir kjempelekkert..

Stå på :)

God arbeidsdag i morra!

Klem fra tove

sylvia sa...

hei.
så fint dette blir,
skal si u står på, ja med et eller to spann maling blir det stor forandring.
ønsker deg en herlig helg,
klem fra sylvia

Unknown sa...

Oi, så flink du er!! Hvitt er jo aldri feil... ;)

Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg! Jeg har en liten utfordring til deg inne på bloggen min... :)

Klem Silje

HusmorDronninga sa...

Godt jobba!
Morro når eg ser så stor forrandring med èn gang!
Gleder meg til å se det endelige resultatet!

Hilsen Kjersti