.

tirsdag 18. januar 2011

Soveroms-oppfrisking del 4.

Hoho, lurer på hvor mange deler det blir på denne oppfriskningen.. Men tenkte at det kunne være litt gøy og følge med underveis også, ikke bare før/etter..



Det som er nytt nå er hjemmesydd lift gardin, og ny hylle..



På hylla står øredobbstativet fra "Lille Danmark" og noen nydelige bokser som jeg fikk til jul av Lenemor. Tror de er fra "Mosters hus" i Lyngdal, om jeg ikke tar helt feil ;)



Er så glad i denne kjolen at den får henge på veggen ;)



Stoffet jeg har brukt i lift gardinet er ifra "Stoff og stil"..



I toppen av gardinet har jeg en trepinne, slik at krokene har noe å henge i



Så er det bare å rulle opp ;)

Nå må jeg egentlig komme meg ned til sentrum for å kjøpe gardinspiral til forhenget... Håper virkelig at det er å oppdrive i denne bygda.. Gidder ikke til Lyngdal idag... ;)

Ellers har jeg også passert 50.000 besøkende! Det er jo helt sykt ;) Har skrevet 108 innlegg siden 1.april, fått 2000 kommentarer og 200 følgere.

Dere er noen godinger ;) Hadde ikke blitt det samme uten noen lesere!

Må ha en fin dag!
Klem

20 kommentarer:

Alfa sa...

Er jo kjempe kjekt at vi får se fremgangen i prosjektet ditt. Du er utrolig flink.
Gratulerer med så mange følgere og besøkende.
Klem Alfa

Anonym sa...

Blir like glad hver gang du har lagt ut et nytt innlegg! Spennende å se.. Tenker snart jeg må komme å se det live.. Du har ikke lyst på et liftgardin oppdrag?? De store stygge stuevinduene mine, vet du?
Klem fra tante

Tove sa...

Soverommet er kjempekoselig.
Flink er du. Jeg bruker og denne type lift gardin. Enkelt og dekorativt.
Nyt dagen
Klem Tove

Martilie sa...

Du er superflink :)

Det stoffet er bare såå fint..

Ha en god dag pg lykke til med innkjøpene :)

Klemmer til deg

(eddas) sa...

Så flott det er blitt på soverommet ditt..alldeles nydelig...og den fiiiine kjolen..smelt..smelt...
ha en kos dag
klemklem

Behindabluedoor sa...

Silje...du er så flink!! Alt du får gjort...
Knalltøffe gardiner:))
Og hylla med pynten "Moah"!!!!
Gleder meg til fortsettelsen:))

ha en fin fin dag.
Klemmer

Birte sa...

Tusen takk for fin kommentar på min blogg.. Og Ja, samlivsbrudd er heller ikke bare bare, men det skal du vite, at fra nå av er det kun og se fremover. Du har masse fint i vente. Belive me..

Og du er jo så utrolig flink. Blir såå inspirert hver gang jeg er innom her, Nydelig liftgardin, du får det jammen meg til altså .. Så heldig er den mannen som klarer og kapre deg tilslutt, for du virker som en utrolig oppegående jente, med bein i nesen og fremtidsplaner, samtidig som du klarer og gjøre det beste utav slik som du har det. For det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det. Det har du virkelig skjønt!

Stå på "lille" venn, gleder meg til og følge deg videre..

Ps, har du "oppskrift" på liften ?!? Fikk så lyst og lage min egen..

Anonym sa...

Kjempegøy å fya m =)

Bekka sa...

Veldig gøy å følge med underveis ja! Må si du er effektiv og flink - dette blir kjempefint :)
Klem fra Bekka

Milla`s interiør sa...

Blir kjempe fint:) spennende å følge med underveis, og få tips og ideer:) veldig fint blir det vertfall hos deg!
ha en flott mandags kveld:)

Milla`s interiør sa...

Blir kjempe fint:) spennende å følge med underveis, og få tips og ideer:) veldig fint blir det vertfall hos deg!
ha en flott mandags kveld:)

Unknown sa...

Kjempekult at du viser bilder underveis og...;) Gøy og følge med på alt det flotte du gjør!
Liftgardinen var kjempefin og så gøy og ha laget den selv;))
En slik kunne jeg tenkt meg og, men har aldri prøvd meg på gardiner før, hihi...

Ha en fin kveld!

Klem Line

Hulda sa...

Dette blir bare finere og finere. Kjempestilig liftgardin! Du er virkelig flink og kreativ!

Renate sa...

Gratulerer med 50 000!! Det er jo fantastisk, stolt av deg lillesøss <3 Så får jeg vel ta turen opp på loftet å se hvor langt du har kommet nå ;)

RoseSommer sa...

Å fy søren, så stor forandring! Dette blir jo kjempefint! Nydelige møbler også.

Jannes lille sted sa...

Åå, så fint som det blir altså! Flink du er Silje! Stå på!! ☺

Ha en fin kveld
Klemer Janne Merethe

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det her blir jo berre lekrare og lekrare! Du er berre superflink Silje, det skal du vite!:) Likte kjempegodt liftgardina du har sydd!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Hjemmekjær sa...

Skal si du har pusset opp rommet koselig, du Siljemor! Tenker rommet virker Så mye større nå som det ble lyst og lett!!
Du er goe!

Anonym sa...

So koselig det blir Silje :)Du veit korleis ein skal få det koselig rundt seg♥

Klem Anita

Esther sa...

gratulerer med så mange besøkere og følgere:)
Ikke rart vi stadig kikker innom; du har en skjønn blogg!

Og jeg følger spent med i oppussingen av soverommet! Du er så flink:)