.

torsdag 13. januar 2011

Soveroms-oppfrisking del 1.

Mitt fantastisk nydelige soverom står for tur! Det blir kun et lite annsiktsløft siden dette rommet egentlig er en del av et større rom. For at alle barna skulle få eget rom, så satte pappa inn en ekstra vegg og delte rommet. Men dette var bare midlertidig, og lillebror er visst ikke klar for å gi ifra seg rommet sitt enda (!!!). Så da får jeg friske opp min halvdel da :)



Rosa vegger..



Trehvitt tak og dør, og lister?? hihi...



Slitte møbler som er på vei UT.



Og gardina, *ler*.. Blir nesten litt flau her...



Alle klærne mine ligger pent stablet.. Her skal det forheng opp!



Og idag begynte jeg. Rev bort tekstiltapeten som var der, siden den hadde flere stygge merker osv. Skrapte over etterpå og så var det bare å male. Jeg vet at dette ikke er opptimalt.. Men her skal kun maling benyttes. Når veggen en gang blir revet ned (og rommet helt igjen), så kan det heller gjøres ordentlig.. Med ny panel ol.



Den ene veggen er ferdig malt, og døren har fått et strøk.. Møblene er ute, og imorgen satser jeg på å ta den store stygge veggen som deler rommet, og taket..

Tvitvi, fortsettelse følger ;)

16 kommentarer:

Hulda sa...

Dette blir nok kjempefint når du får kommet mer i gang. :) Det er jo i utgangspunktet et fint rom.

Flotte bilder fra naboen din. :)

Renate sa...

Så tar du rommet mitt etterpå?? Der er det jo faktisk potensiale ;) love you sis! ps. oppdatere link?

Chanette sa...

Gleder meg til og se fortsettelsen. Ha en fin kveld :)

RoseSommer sa...

Oj, godt jobba! Er det sjans for at du skal male taket sånn som døra? Det har vi gjort med vårt skråtak på soverommet, og det ble så lyst og deilig!

Unknown sa...

Dette gleder jeg meg til og se;)
Du tryller jo med både rom og ting ♥
Og så artig og få gå løs på et slikt rom...;))

Lykke til og goood helg!

Klem Line

MissMette sa...

Spennende :) dette kommer til å bli kjempefint... Ønsker deg en fin fredag og helg, kos deg...

Stor klem fra Mette

Franske drømmer sa...

Hei vennen!

Her har det skjedd ting de siste ukene ser jeg... :(
Går det bra med deg?
Ikke alltid livet tar den vendingen man selv kanskje har sett seg ut..

Jeg gleder meg til å følge med på prosjektet ditt- tror det blir bra!

Natta, vennen!

Klemmer

Martilie sa...

Det blir så fint, utrolig hva litt hvitfarge gjør! Gleder meg til å se hva du tryller frem under skråtaket :)

Klem fra Tove

Bekka sa...

Gleder meg til å se resultatet og forvandlingen av det rosa rommet når du har "worked your magic" :)
Ha en fin helg!
Klem fra Bekka

Ann Kristin sa...

Hei. Godt å sjå at du e Back In Business:)) Glede meg t fortsettelsen!! Ikkje i tvil om at d bli fint, du lage gull a gråstein:)
Klem

Behindabluedoor sa...

Hei Silje!!

For et fantastisk flott jenterom...har du sett..inspirasjon de lux *smiler*

Dette løser du glimrende og jeg er overbevist om at resultatet blir nydelig..

Ha en kjempefin helg.
Klemmer

Rakel sa...

Eg er sikkert på at det blir fint! Ka skulle vi gjort utan maling?? :p
Syns soverom på loft m/skråtak er så koselege! :)
Blir spennande å sjå fortsettelsen;)
Håper du har det bra:)
Ha ei suuper helg:)
Klem, Rakel

♥ Netta ♥ sa...

Så flink du er som er så godt igang med oppussingen, det kommer til å bli kjempefint. Vi har soverom med skråtak hos oss og det er kjempekoselig. Jeg orket ikke mer av stygt skap, trehvite lister og kjedelig tapet så i fjor ble soverommet pusset skikkelig opp og jeg ble veldig fornøyd :-) Gleder meg til å se flere bilder etterhvert som du stormer frem!

Ha en herlig helg ♥

Klem
Netta

Heidi sa...

Hei : ) Kjempe fin blogg du har. Jeg trofast følger ; )

Må ærlig innrømme at rommet ble mye finere i hvitt ; P hehe

God helg, hilsen Heidi

pheated sa...

click this link now replica ysl bags a knockout post replica bags china click here to investigate bags replica ysl

notho sa...

sites luxury replica bags Read Full Report high quality replica bags take a look at the site here best replica bags online