.

tirsdag 17. august 2010

Vakker pyntegjenstand og litt hobbyrom

Pakket opp denne nydelige figuren idag. Kjøpte den for en stund siden, og den var egentlig tiltenk hyllen over trappen som ikke er komt på plass enda.



Kjøpte den hos Hageland, og den er jo bare så fin. Tror den blir stående her en stund.



Dette blir min "madonna" hihi... Legg merke til mår-hullene i kommoden..



Ellers har jeg komt litt mer i orden på hobbyrommet.
Så slenger med noen bilder derfra også :)



Hylle er komt på veggen. Planen var egentlig å ha en litt avlang tallerkenhylle her som jeg kunne ha interiørbøker og litt pynt på. Men den har enda ikke dukket opp. Så da får jeg heller sparkle igjen litt hull dersom den skulle komme på plass ;)



Syntes egenlig det var litt vanskelig å plassere tingene her...



Skråtaket gjør det jo ikke lettere. Men med stor stue i 1.etg med en takhøyde på 4,5 m. i mønet så blir automatisk loftet litt mindre :)



Jada, mangler litt maling og diverse... Men det kommer seg :)

Imorgen er det skolestart og siste året på sykepleien er igang.
Gleder meg til å bli ferdig med studietiden...

Ha en fin dag! ;)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin figur:)
Skulle ønske mitt hobbyrom såg slik ut..sukk! Men kanskje en gang:)

Klem Anita

Gry sa...

Nydelig madonna! Og så koselig på hobbyrommet, gjennomført og lekkert!! Takk for koselige ord hos meg vennen <3 Lykke til med skolestarten og ha en fin uke ;) Klem fra Gry

sylvia sa...

hei.
åå så vakker en figur,aldri sett maken ..
koselig det blir på hobbyrommet ditt nå,du er flink,
ja blir nok godt å komme igang igjen,å tenk snart ferdig,
klem fra sylvia

cissemosse sa...

Så koselig hobbyrom! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den vakre lysekronen på senga???? Ønsker meg en sånn!!!!

Hulda sa...

Å, har hageland en så fin figur? Nydelig, og den passet perfekt på kommoden. Likte veldig godt bordet du har på hobbyrommet. Fint med skuffene i. Dette var fint og inspirerende, Silje.

Behindabluedoor sa...

Hei Silje..
Figuren var virkelig fin jeg skjønner godt at du måtte ha den.
Kjekt med hobbyrom, det var veldig koselig og det har vel sin sjarm at det er mindre høyde under taket :)

Kommoden ble også kjempefin.

Lykke til med studiene :)

Tove sa...

Lekker "madonna" Plasseringen av den var jo perfekt.
Hobbyrommet ditt ser og lekkert ut.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Fru Andersen sa...

For et flott hobbyrom! Heldige du som har et slikt eget rom å sysle på. Den kommoden var kjempefin og absolutt verd de 900kronene!

Ha en fiiiin tirsdagskveld videre!

As sa...

hei=) Den figuren var skikkelig fin og koselig på en og samme gang! Et funn!=) Så flott hobbyrommet ditt er=) Der blir du nok å tilbringe mye tid fremover. Ønsker deg lykke til med studiestarten=)

huset ved elva-elin sa...

Å for en flott figur du har kjøpt deg. Så koselig hobbyrom du har.
Klem fra Elin

Hasigamas mamma sa...

Nydelig "madonna"!!!!
Hobbyrommet begynner å bli skikkelig lekkert! Likte at du hadde hengt opp L E! Det må vi gjøre ofte :)
Nydelig kommode under her også....
Ha en flott kveld!
Klem
Lise

Mona Christin sa...

Nydelig figur. Synes du har pyntet det helt fint, jeg.

Kommoden din ble helt himmelsk. Helt enig, den er verdt alle penga. Men jeg lurer litt på den flaska du har på kommoden. Hvor kan jeg skaffe meg en sånn? Ser den på omtrent "alle" blogger. Me want...

Klem Mona C

Lille Liljehvit sa...

Nydelig komode!! Den ble kjempefin. Jeg likte veldig godt den lille detaljen med knaggene på siden! Det var en god ide! Kommer til å bruke den selv når jeg får en sånn fin komode ;o)

Det er så gøy å 'pimpe' gamle møbler med litt hvitmaling, og så blir det et helt nytt møbel. I like! :)

Kjempekoselig at du er innom og legger igjen noen søte ord :) Blir så inderlig glad for det :)

Klem :)

Martilie sa...

For et herlig hobbyrom.. Rene oasen :)

Madonnaen/figuren var bare skjønn..

Klem fra Tove

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Jeg valgte den som premie hos blodbanken. Du får en ting hver gang du tapper. Det er mye fint der. Tidligere har jeg samlet på glass fra Kosta Boda. Fikk 2 stk ad gangen og nå har jeg 16. Håper på flere marimekkoer. Men mulig at utvalget kan variere fra bank til bank.

Takk for info om flaskene. De er såååå flotte.

Mona C

Simones Country Home sa...

Hei hei på deg.

Så fin den var da. Å så fint hobyrommet ditt har blitt. ;o) Mangler bare litt maling p døra så er det jo perfekt. ;o)) Kul lampe.

Ha en god kveld.

Klem Simone ;o)))

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Bare for å korrigere, tilfelle misforståelse. Jeg fikk den der og da. Som takk for å gi blod. Har ikke fått den av en giver, men altså av sykehuset. ☺

MC

Mitt hvite hus sa...

Så flott figur... den likte jeg...
så fint du har det Silje... virkelig inspirerende bilder fra deg...'og hobbyrommet ditt er så flott...'''klemmer =)

Alven sa...

Så nydelig statue :-) Og kjempefint hobbyrom :-) Lekker var også lysekronen som lå i sengen :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

Klem ifra Alven

Hannes favoritter sa...

Nydelig Madonna figur! Veldig fint hobbyrom!

Lykke til med skolestart!

Klem fra Hanne

Anonym sa...

Du er en kunstner!
Klem fra tante Anita

Anonym sa...

likte ditt hobbyrom og fant mange tips i bildene ;)

hilsen
minminivilla.blogg.no