.

søndag 29. august 2010

Nymalt vaskebrett..

Hadde sving på malerkosten her om dagen, og da tok jeg likegjerne et strøk på et av vaskebrettene også.



Det ble hvitt igjen, boombe...



Skrudde også inn 3 knagger til å henge stæsj på. Følte at selve vaskeplaten ble litt mørk mot det hvite. Men det løste seg når knagger og "pynt" kom på plass..



Kjøkkenredskap er fra antikk-butikk i DK, mens serviett er fra Princess. Den har et søtt monogram som ikke syntes på bildene..



Under satte jeg bærplukkeren på blomsterbordet. Orkideen som har stått her trenger tydligvis mer sollys og fant veien til vinduskarmen...



...



Elsker disse rosene! Fikk kjøpt de når jeg var med ei venninne på Feel i Flekkefjord. Har sett hvor fint de pynter hos Anette med bloggen "Hvit Romantikk", så lykken var stor når Isabelle viste meg de! ;)



Syntes vaskebrettet passet fint på kjøkkenet ;)



Fint før også, men klarte ikke å holde meg for å se hvordan det hadde blitt i hvitt :)

Tusen mange takk for alle de koselige ordene dere legger igjen hos meg! Blir utrolig glad, og setter stor pris på hver og en!!

22 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Vaskebrettet vart myykje finare i kvitt!:) Og så fint som du har pynta det!
Og kor flott det blir med dei gamle vindaugene i loftstua di! Genialt!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anonym sa...

Fint det vart! Og so smart med de knaggene til å henge pynt på!!

Ha ein fin kveld!

Klem Anita

Hasigamas mamma sa...

Kjempefin!!!! JEg har veldig lyst på en sånn :)
Så flott det blir med vinduene på loftsstua!!!!! Lekkert å se lysekrona gjennom...
Ønsker deg ei fin, ny uke!
Klem
Lise

Martilie sa...

Lekkert Silje!
Genialt med de små krokene..

Vakkert på ditt kjøkken :)

Nyt søndagskvelden!

Klem fra Tove

huset ved elva-elin sa...

Så stilig med knagger på vaskebrettet, det ble kjempefint i hvit.
Klem fra Elin

Fossestua sa...

Genialt å feste kroker på det! Ble kjempefint :)

Mona Christin sa...

Ble kjempefint. Så kreativ du er. Søte roser. Jeg fant mine på Bohus. 39,- for 4. Billig.

Klem Mona C

Franske drømmer sa...

Lekkert!! Du er jo bare helt utrolig kreativ, da!! Vaskebrettet gjorde seg veldig i hvitt med knagger og stæsj. Nydelig!! ♥
Vinduene i loftstua blir jo bare helt fantastisk!!
Gleder meg til fortsettelsen! ;-)

Ha en god natt og herlig uke!

Klem, Trine

Mitt hvite hus sa...

Så smart å lage det som en knaggrekke... kjempefint ble det...

klemmer 0)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Vart kjempefint ditta☺☺
Kanskje eg må få tak i eitt å male kvitt eg og...☺ Har eitt trekvitt, men det vil eg ha slik det er☺

Håpe du får ein fin dag☺

Klem M♥

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du, tusen takk for koselig hilsen du la igjen hos meg.
Så utrolig fint vaskebrettet ble i hvitt. Og med den pynten ble det virkelig vakkert på veggen din.
Håper du får en fin uke!
Klem Elizabet

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei hei ! :)

Ohh, dette ble virkelig fint Silje, vakkert faktisk ! ♥ Håper det er lov å herme litt, hihi... ;) Syntes gamle vaskebrett er så fine i seg selv, men var jo utrolig fint i hvitt også. ♥ Jeg trenger slike kroker du har på vakebrettet ditt, kan jeg spørre hvor du har kjøpt de ? :) Har en liten hylle her som hadde trengt noen.

Ønsker deg en herlig mandagskveld ! ♥

God klem fra Anette ♥

PS: Nydelig stilleben med rosen i. ♥

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fint som det ble! Kjempelekkert i hvitt også:)
Og herlig pyntet!

Elsker de rosene der jeg også. De er bare så fine. Har mange her hjemme, men skulle enda hatt fler!

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Simones Country Home sa...

Heia.

Åh så fint det ble da. Lenge siden jeg har vært innom deg nå, ser du har styra med masse fint. ;o))

Klem fra the big apple. ;o)

Fru Andersen sa...

Det ble kjempefint i hvitt! Alltid flotte og inspirerende bilder her inne hos deg!

Kjempeflott kjøkken dere har!

Håper mandagen er flott!

Jannickes Hjemmekos sa...

Flott vaskebrett. Jeg tenkte for lenge siden at jeg skulle male mitt, men fikk litt betenkeligheter - nå har du fjernet de; tusen takk. Her er det bare å finne frem maling og pensel. Idéen med vinduene i innlegget under var genial. Ha det bra. Klem fra meg

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOW det ble kjempe fint, Silje :) Herlig med de knaggene på.. gjorde susen :)

Klem fra Solveig

Maliva`s verden sa...

Så koselig blogg du har, gøy å oppdage flere som synes gjenbruk er gøy;o) Takk for titten og god helg til deg fra Maliva

tante fiolett sa...

Det ble kjempe fint:) Flott blogg du har, la meg til som følger jeg:) Håper du får en fin dag!
Klem Jeanette

Anonym sa...

replica bags australia hermes replica handbags n4b11j2w58 replica bags chicago replica bags sydney visit homepage f0b89x6v42 replica bags from china free shipping replica bags ebay gucci fake e6r17a9n19 replica bags korea

my house sa...

my site Dolabuy Celine Visit Your URL https://www.dolabuy.co their website Dolabuy Fendi

keauxou sa...

replica bags replica bags seoul try here 7a replica bags philippines visit the site 7a replica bags wholesale