.

fredag 6. august 2010

Drivved skilt og bryllup

I dag er en stor dag for mamma og Knut. De skal gifte seg i Kvinesdal Kirke. Det blir en litt spesiell dag for familien. Mamma og pappa hadde vært gift i 19 år da de gikk fra hverandre. Jeg får enda klump i halsen når jeg tenker tilbake på den tunge tiden. Men nå er vi en lykkelig, og enda større familie! Pappa har gode og snille Ann Mari mens mamma har omtenksomme og tålmodige Knut. Ikke minst så har jeg og mine 3 søsken fått noen herlige ste-søsken. Jeg er utrolig glad i dere, og gleder meg til framtiden!



I dag blir det hageparty med de aller nærmeste tilstede. Ny oppfikset bod skal innvies. De har jobbet på spreng for å få den ferdig, og klarte det nesten, hihi ;) Innvies skal den likevel og i den anledningen har jeg laget et skilt til Boden. Eller Boden-boden som de kaller den (intern humor på sitt beste, eller?:) Mamma hadde funnet en fin drivved-plank og hadde teksten klar til meg.
Navn og dato.



Gleder meg til å se den på veggen i dag.

Håper dere alle har en strålende helg! Jeg skal spise kaker til jeg sprekker :o)

Til lykke med dagen Mamma og Knut!
Klem fra Silje.

12 kommentarer:

Tove sa...

Gratulerer med den store dagen. Måtte dagen bli minnerik og flott
Klem Tove

sylvia sa...

gratulerer til brudeparet,
så godt å høre at dette endte godt for alle,
ha en fin helg,
klem fra sylvia

Unknown sa...

Gratulerer med den store dagen til brudeparet og deg!! :)
Så flott skilt - likte teksten hi hi=)
Tuusen takk for din koselige hilsen!:) Ønsker deg en flott helg - nyt av dagene!
Klem fra meg
Anki

Villa Minde sa...

Ønsker dere en fantastisk herlig dag og gratulerer så mye både til brudeparet og familien!! Kos dere masse i Boden-boden ;0) Klem fra meg

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer så mykje til brudeparet, og til deg:) Så godt at historia endte godt:)
Skiltet vart kjempetøfft!:) Har du stempla eller brukt sjablonger?
Ha ein nydeleg laurdag!
Klem:)

Hjemmekjær sa...

Så bra skrevet, Silje, fikk frysning her.... Ikke alltid ting blir helt som man har tenkt, dermed ikke sagt at ikke det kan bli bra for det!:)
Ønsker dere alle en flott dag!!

Behindabluedoor sa...

Ha en nydelig dag og er det ikke bare herlig at din mamma er lykkelig tross alt ;)

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Håper dagen ble fin.

Skiltet var kjempetøft. Og personlig. Herlig.

Klem Mona C

Monica sa...

gratulerer med den store dagen. Den antikke hylla under her ble nydelig hvit, den var vakker i utgangspunket også da, men ble bare helskjønn hvit. Utrolig stilig skilt til boden;) Ønsker deg en videre fin helg. klem Monica

Fru Andersen sa...

Gratulerer med den store dagen, alle gode ønsker for mamman din og Knut!

Kjempeflott skilt!

God helg videre!

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Ei herleg solskinshistorie:)

Veldig kjekt at det endte slik..

♥ GRATULERER med dagen og brudeparet:)

Lekkert med den drivveden..
Og den antikkhylla...I LOVE!

Tusen takk for slike fine ord frå deg♥

Klem frå Astrid:)

Unknown sa...

blog here best replica bags online Read Full Article this website Check This Out browse around these guys