.

tirsdag 24. august 2010

Lykke!

Ja det kaller jeg lykke når jeg får mms fra mannen på morgenkvisten med bilde av 2 gamle vinduer, som jeg kunne få!! ;)) Ikke bare var det 2, men 4!!



De er så fine!! Og jeg har den geniale planen med de! Men her trengs hjelp av mannen, og han hadde ikke tid før etter jakta (!??!) -Det er jo ikke før etter jul det.. Menmen, kankje litt smisk hjelper ;)



Var også på antikkmesse i helgen. Det var ganske stive priser syntes jeg, men noe ble jo med hjem.



To vaskebrett kjøpte jeg på auksjon. Der FIKK jeg også en stilig kommode som skal fikses opp. Det vil si at jeg kunne få den for en hundrings, men det er jo gi-bort-pris, + at onkel (som la ut for meg) nekter meg å betale han ;) Vi skal nå se på det...


Har sinnsykt mye å gjør for tiden.
Så nå må jeg lese litt pensum i forhold til praksis...
Vi blogges ;))

20 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så mange fine ting du fikk tak i da!!! Så gøy! Og jeg ble nyskjerrig jeg, på hva du vil bruke de fine gamle vinduene til.... hihi..

Liv ;O)

Tove sa...

Hei hei
Nå er jeg spent på hva du skal lage. Si det da...
Ha en fin kveld
Klem Tove

Mitt liv på Storhaug sa...

For nokre fine vindu! Akkurat slike eg går å drøymer om jo. hehe. Er spent på kva planen din går ut på. Og så mykje anna fint du har funne og då. Ha ein fin kveld! Og lykke til med det du leser pensum til!;)

Randi sa...

Flotte vinduer som jeg gleder meg til å se hvilke planer du har med:) Kjempefine de andre tingene du har fått tak i også!
Lykke til med lesinga:)
Klem

Franske drømmer sa...

Så herlig blogg du har!! Jeg elsker det gamle vinduet du fikk fra låven til svigerinnen din, det gjorde seg såå med bokstavene i! ♥

Jeg er og veldig nysgjerring på hvilke planer du har for de nye vinduene.. Si det, da!

Bloggen din bare herlig- jeg gleder meg til å se mer til deg!

Ha en fin kveld!

Klem fra Trine

MissMette sa...

Hei Silje
Så heldig og såååå flotte vinduer!!! Spennende å se hva du har tenkt å gjøre…. Flotte bruktfunn du har gjort også – likte veldig godt ALT :)) Ønsker deg en fin kveld videre, klem fra Mette

Kristin sa...

Så spennende.. Jeg tipper på skap!!!
Moro.. du er såå heldig som får tak i sånne gamle vinduer..
Det var veldigkult med hengende LOVE i det andre vinduet.. Kult! klemmer

Fossestua sa...

Grattis med alle skattene!
Råtøffe de vaskebrettene :) og blir spennende å se hva du har tenkt med de vinduene :)
Klem fra Lise

Hjemmekjær sa...

Nå er jeg veldig spent på hva du skal gjøre med vinduene....:)
Jakt ja....nå er det i gang! Oi oi, det blir mange dager og kvelder uten mann.... Ja ja, vi har våre hobbyer/interesser;)

Du er virkelig rundt og skaffer deg skatter! Hørtes ut som at det var lurt å ha med onkel;D

Ha en fin fin kveld!

Lena Celine sa...

Så fine ting. Kunne godt tenkt meg alle sammen!!!


Klemmer fra Lena

Hasigamas mamma sa...

Så fine ting! Jeg prøvde å få kjøpt meg vaskebrett på lørdag, men jeg synes prise var litt for stiv... sånn på tampen av shoppingraidene mine den helga....
Lykke til med lesing og praksis!
Klem
Lise

Fru Andersen sa...

Så flotte vinduer og fine ting du har fått tak i! Gleder meg til å se vinduene når de er på plass inne;-)

Klemmer!

Nina Iren sa...

Åhh så mye flott du har fått tak i!! Skal bli spennende å se hva du skal gjøre med vinduene??

Nina

Fines-Cottage sa...

Hello, yours blog is wonderful, I have signed up as leserin, I hope, I am allowed to do yours blog !

dear one greets Renate

Martilie sa...

For en lykke -vinduene er bare skjønne -spent på hva du finner på med dem :)

Masse flott fra messen også..
Deilig å gjøre små kupp :)

Klem fra Tove

Mona Christin sa...

Så heldig du er da. Spent på hva du gjør med de.

Det ble ingen liftgardiner på meg. Hadde en, men den var ikke satt ned så mye og da lot jeg være.

Klem Mona C

MissMette sa...

Hei igjen Silje
Glemte helt å takke for adressen! - skal høre med dem om de har flere igjen, tusen takk for hjelp :) Klem fra Mette

Mitt hvite hus sa...

For en herlig SMS på morgenen da... flotte vinduer...

masse fint du fant deg på messen..

Ønsker deg en fin dag =)

klemmer =)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So heldig med vindua☺ Blir spennande å sjå resultatet☺

Masse fine ting frå antikkmessa-det er so kjekt å gjere nokre kupp☺

Klem M♥

Behindabluedoor sa...

Hei Silje..
Den trekassen var lekker jeg kikket også på den på messen men kjøpte ikke.
Kommer alltid en ny annledning :)

Ha en fin Onsdag.

Fint gulvet på bildet *smiler*

Klem