.

søndag 22. august 2010

Omsydd billig liftgardin

Før helgen var jeg i Kristiansand og kom over et supertilbud på Kid. Liftgardinene som jeg har i loftstuen (da kjøpt på 40 %) var nå på
80 % i fargen rød.



Måtte jo bare slå til. Med en plan om å sy de om da ;)



Volla, no more red! Jeg klippet bort alt det røde, og brukte det som mal til en ny overdel. Underdelen er den samme med opphenget og alt. Kunne gjerne hatt monogrammet i midten, bare i hvitt. Men kanksje dukker det opp et fint et jeg kan stryke på. Var litt jobb og sy knyttebåndene. Men fint ble det!



Kjøpte 2 stk for 100,- Her ser dere både før og etter
(har ikke fått sydd om nr.2 enda).



Her ved siden av det lysebrune/beige.
Hva syntes dere?



Liftgardinet er selvsagt tiltenkt hobbyrommet.
Men er så kjedelig å vise bilder med de grønne vinduene ;)



Det passer perfekt til dette gamle vinduet som jeg pusset opp tidligere. Må bare få ut den store røde kommoden, og inn et lite søtt nattbord så det blir plass til det på veggen ;)

Ønsker alle ei fin ny uke!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Du er såååå kreativ Silje. Det blei knallfint! Jeg var svært skeptisk når du kom hjem fra bytur med RØDE lift gardiner, men du ser bare lengre frem...

Stiligt, ønsker meg sånne gardiner til boden-boden...

Klem fra mamma

As sa...

hei=)
Så flott det ble=) Flink du er å sy da=) Må lære meg å sy en gang=)

Ønsker deg ei flott ny uke=)

Nina Iren sa...

det ble kjempefint!!!

Nina

Martilie sa...

Du får det til!! WOW sier jeg bare. Ble virkelig flott!!!

Nyt søndagskvelden!

Klem fra Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du er berre så flink!! Det vart heilt nydeleg! Likte kjempegodt stoffet du har sydd med!
Godnattklem:)

Mona Christin sa...

Hælle min så fint det ble. I morgen skal jeg på Kid og se etter 80%. Må ha noe nytt til kjøkkenet. Har gardiner som henger nedenfor bordet og mannen irriterer seg grønn over de.

Mona C

Hasigamas mamma sa...

Det ble kjempefint!!!! Så flink du er!!!
Ønsker deg ei herlig, ny uke!
Klem
Lise

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Forstår ikke hvor du får alt fra jeg, du er bare så kreativ Silje ! :) Det ble utrolig fint, imponert jeg. ♥ Gleder meg til å se lysekronen din koblet opp. :)

Ønsker deg en strålende mandag ! ♥

God klem fra Anette

Ann Kristin sa...

D e heilt utrolig ke du fer t!! Dei blei jo knallfine dei liftgardinan:))Du e bare så flink Silje!!!

Magdalena sa...

så flink du er, så kreativ..!
dette ble bare herlig flott..!
er det vanskelig å lage liftgardin??
klem,magny

Behindabluedoor sa...

Hei Silje.
Du er så fantastisk flink og inspirerende!!
Gøy og følge dine puslerier;)

Så det var deg i Lyngdal ja...
Tenkte meg det men så er det jo sånn da at det er litt flaut og begynne å prate til noen når man er litt i tvil..
If you know what i mean..
Vi møtes nok igjen på et loppis eller lignende ;)

Jeg leste at du studerte innen sykepleien.
Hvor på sykehuset skal du ha praksisen da? Hvilken avd??
Blir nok kjempekjekt og masse lykke til =)

Ha en fin fin kveld.
Klem

Hjemmekjær sa...

Kjempefine, Silje! Så heldig du er med eget hobbyrom! Du er så flink å få det til!! Gøy å titte inn her, alltid. Du har alltid noe på gang;)
Her går det litt tregt for tida....;)

Hjemmekjær sa...

...så glemte jeg å svare på spørsmål!
Jeg har permisjon fra jobb for øyeblikket, så jeg har ikke vært innom på butikken på en lang stund! Men visst finnes det skatter der av og til! Jeg har da handlet litt der, blandt annet skyveseng til gumman, som var et kupp;)

Natt natt:)

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fint!
Du er så flink altså!

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Fru Andersen sa...

Det ble jo kjempeflott! Det var en super ide!

Gleder meg til å se mer av rommet npr det er helt ferdig;-)

Tirsdagsklemmer!

yanmaneee sa...

nike air max
hermes belt
longchamp bags
adidas superstar
adidas superstars
air jordan
kd 11
kyrie 6 shoes
supreme hoodie
curry 4

Unknown sa...

q5b83p4m79 c0h93u3h36 g4y93h8l82 a4j85o9p92 d3j50m7e44 a7h44w9a14