.

onsdag 21. april 2010

Utskiftning i stuen.....

Har endelig fått lagt ut lysekronen til salgs på Finn. Jeg syntes egentlig at den er veldig fin, men jeg trenger noe større, og med LITT mer blingblig :D Når jeg kjøpte denne så trodde jeg ikke at det ville passe inn med en lysekrone med masse prismer. Men etter litt nye møbler og mer pynt, så er jeg ikke i tvil.. Vi har kjøkken og stue i ett, og lampen henger over spisebordet.



Med 4,5m takhøyde på det høyeste, så forsvinner den helt..


Vi har også 3 slike lampetter som henger under hver drager (peisen kommer under den siste). Grunnet direkte strømuttak så kommer de litt for høyt opp. Vi kunne selvsakt lagt ned en ledning, men da var jo litt av poenget borte. Så siden lysekronen skal bort, så kan jeg likegjerne bytte disse også. De skal byttes ut med hvite utelamper som henger nedover, det tror jeg blir lekkert!

Ble tipset idag om kampanje på Lampehuset, med alle lamper på 25 til 50 % frem til lørdag (tror jeg). Kan jo være verdt en tur innom...? :)

Ps: Finnkode 21973980.


11 kommentarer:

renate sa...

FIRST!

Håper det blir tur til lampehuset med deg i morgen sis <3

Simones Country Home sa...

Hey.

Ja da er det bare løp og kjøp. ;o)

I morgen skal jeg til 2 av mine favoritt interiørbutikker, gleder meg masse, men er redd det kan bli dyrt ja. ;o)

Ha en fin kveld.

Klem Simone ;o)

Min stil sa...

Så spennende. Alltid morsomt med nye lamper. Lykke til.
:) Susanne

Monica sa...

ååå det blir nok kjempelekkert med ny lysekrone der, selv om den var veldig fin den du hadde også. Prismer og bling er aldri feil, hihi Ønsker deg en fin torsdagskveld. klem monica ♥

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Det var en koselig melding å få på tampen av kvelden her;) Kjekt å besøke deg også;)

Lea`s lopper sa...

Hei Silje!
Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Koselig at du la deg til som følger.
Har ikke vært innom bloggen din før,men kommer nok å titte innom av og til.
Det gamle bordet du fiksa ,ble skikkelig fint.
Ha det fint!CARPE DIEM!

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei!!!

Er innom for å ønske dej en herlig helg ♥

Ja blir spennende å se om du har fått kjøpt dej nye lamper da!!! Hiiiihaaaa...tralala så spennendes ☺

Go klem fra Hege ☺

Guttemamma sa...

Blir sikkert kjempefint!! Vi får vel se...??
God helg og hilsen fra Anette:-)

Fru Andersen sa...

Heisann, så kjekt at jeg kom over bloggen din!

Så utrolig mange prosjekter du styrer med og så fint du får det til! Den pulten ble jo helt superskjønn, så kjekt med noe som har en historie i familien! Og tapeten da, kjempefin! Kunne tenkt meg den på soverommet jeg;-)

Lampehuset sitt salg har ikke jeg fått med meg, jakter på noen små lampetter ell til trappen og gangen. Må ta turen dit i morgen jeg da!

Legger deg til på blogglisten min, for denne bloggen har jeg lyst til å følge med på!

God helg!

Lena Svindland sa...

Jeg gleder meg til å se den nye lampa over spisebordet:)
SV: Jeg blogger gjerne om den franske landstilen.

Elis@beth sa...

ååå gleder meg å se hva valget kommer på! Det blir sikkert lekkert!

Kos dere!

Klem!