.

mandag 26. april 2010

Alle de gode tilbudene på østlandet..

Har lenge vært på utkikk etter en eller 2 rokokko stoler som jeg kan male, og få hjelp til å trekke om. De er jo så lekre! Men de er virkelig ikke så lette å få tak i til en fin pris.

2 slike stoler befinner seg i Akershus til 500,- stk.
Og de har vært til slags en stund..


Syntes den så ut til å være i veldig bra stand også, med et ganske lekkert trekk! Hadde slått til med en gang jeg, hadde jeg bodd 6 timer lenger øst (eller noe sånt)..


De har så stort potensiale!
Misunner alle dere som har en nyoppusset slik en! :)

(Bildene er lånt fra Finn.no)

Jeg får bare speide videre! Litt ekstra vanskelig når jeg har sett så mange slike når jeg er rundt i hjemmesykepleien,hihi... Bare se, ikke røre, og konsentrere seg om pasientene!

Morro at så mange har meldt seg på min give away! Fortsatt mulig å melde seg på.
Gleder meg til å trekke vinneren på lørdag! ;)

14 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelig med slike stoler da, får håpe du finner en i nærheten av der du bor. :) Lykke til ! ♥

Er giveaway inne hos meg om du har lyst til å bli med. ;)

Nyt resten av kvelden ! ♥

Klem Anette

Fru Andersen sa...

Grrr, ja helt enig, så frustrerende at alt er på østlandet. Hadde blitt flott å pusseopp en slik stol!

Du får fortsette jakten og ikke gi opp;-)

Minka sa...

De stolene er kjempe lekre, og er alltid kjipt når man finner de på finn, men for langt unna..Men det dukker nok opp noe ska du se...ha en flott uke, klems..

Simones Country Home sa...

Ja de er bare vakre de der. Men gå litt rundt på brukt butikker osv så kanskje du finner noe der.

Nattaklem fra meg ;o)

Sheila Rosita sa...

Dei er kjempelekre! ...lykke til med å finne en nermare der du bor! :)

Ha en fin dag!
Klem! :)

Jeanette sa...

Hei.
Takk for kommentar inne hos meg:)
Jeg haller mot det lyse jeg også.. Det er jo finest uansett hvordan man snur og vender på det! Er sikkert kjempefint med det gulvet du også skal ha, det er nok ganske likt det jeg ser på bare at det er sølv istedenfor brunt i det:)
Ser du har en give away på gang, slenger meg med på den også samtidig! dessuten må jeg bare si WOW for et lekkert kjøkken du har!! Jeg hadde desverre ikke mulighet til å lage en slik grue når vi byttet ifjor, det hadde vært drømmen.
Jeg leter også etter gamle rokokkostoler, men ikke mange og oppdrive på denne kanten av landet heller desverre..
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem J.

Jeanette sa...

Foresten, den lysekronen du har kjøpt inn til hobbyrommet, hvor har du kjøpt den? Siden jeg pusser opp gangen må jeg vel ha noen nye lamper der også.. Denne så jo perfekt ut!
Klem J.

Kristin sa...

Heihei!

Så fin blogg du har..

Tvbenken som du pusset opp ble super lekker.. Legger meg til som følger her jeg! KLemmer*

Trine sa...

Heisann, kom tilfeldigvis innom deg :) Legger meg til som følger! Akkurat sånne stoler kunne jeg også tenkt meg - de blir helt utrolig fine når de males og trekkes om... Men sukk, ingen i Trøndelagsområdet til ok pris for tiden :)
Skikkelig kult å se den tvbenken din også - sånt liker jeg, har selv også flere møbler fra furualderen som skal få seg en kreativ vri...
Han en fin kveld, hilsen Trinemor

Anns draum sa...

Tusen takk for kosleg kommentar:) Så fin blogg du har! Kjempefint kjøkken:) Tapeten du la i eit tidlegare innlegg er same som vi har på soverommet vårt, men i lilla;))

God kveld)

Kristin sa...

Heihei igjen...

Nå har jeg lagt meg til, var sikker på at jeg gjorde det i sta også, men noe må ha gått galt.. Jaja, nå er jeg er ihvertfall på plass..

Koselig at du fant turen inn til meg også.. Det er alltid stas:-) KLemmer

Cathrin sa...

Hei igjen!
Koselig at du la deg til som følger hos meg, ser at du er sykepleierstudent og ser av innlegget ditt at du er i hjemmetjenesten. Jobber du der eller er du i praksis? Litt av ett sammentreff egentlig, jeg er sykepleier og jobber i hjemmetjenesten på mitt 8.år nå. :o) Ja, det er utrolig hvor mye fint disse pasientene har stående og som man skulle ønske sto i ens egen stue. Er som du sier, bare se ikke røre...men drømme det har vi nå lov til? ;o)
Ønsker deg en fortsatt flott uke!
-klæm-

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Takk for koselig kommis!! :)))Hvordan ser det gulvet ut da?? Sølv eik? Hmmmm...aldri hørt om før...gudamej så spennende da!!! Gleder mej til å se det gulvet hehe :))))

Ønsker dej en herlig dag ♥

shathyez sa...

r8n55o6f98 n4g29g8j05 w8s39e1y52 a6o98l5x58 d9e05x2h43 x6o65u9b65