.

tirsdag 6. april 2010

Love...

Er så utrolig flott med tekster og ord i interiøret! Det pynter så fint opp.. Denne lille utgaven her koster kun 24,- på Panduro.

Selges trehvit..

Så maler jeg den brun.

Deretter hvit, og pusser den forsiktig.



Da kommer det brune under så fint fram, og den får et litt mer shabby chic uttrykk. Så er det jo så gøy når en har gjort noe av jobben selv. Blir litt mer personlig.

"Believe" og "Carpe Diem" finnes også, men alle har vært utsolgt på lager en stund nå. Sist jeg var i Kristiansand og skulle kjøpe flere, sto det på hyllen at de kom inn igjen i uke 18. Så da er det bare og løpe og kjøpe!! (for dere som ikke alt har skaffet seg de) hihi.



Driver og "brenner" opp litt påskepynt her. Disse egg-lysene er jo bare de søteste!

Klem Silje.

13 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Oj!!! For en flott og herlig blogg ♥

Kreativ er du oxså ser jeg , kjempefint med perler på og dem bokstavene fra Panduro ble jo superlekre ♥

Nyyyyyydelig Kjøkken , litt samme stil som mej ♥ I lIKE ♥

Kjempekoselig at du vil delta på min Give Away ♥ Og såååå koselig at du vil følge mej videre Silje ♥

Tusen takk for fine ord!! :))

Kommer garantert tilbake ♥ Jeg legger dej på bloggen min , og så er jeg fryktelig spent på videre innlegg hos dej :)))

Klem fra Hege :))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine bokstavar! Er kjempeglad i å bruke slikt i interiøret-og ekstra kjekt når ein har laga det sjøl☺ Skj;na godt at dei var utsolgt egentleg☺

Klem M♥

Siv sa...

Så hyggelig du fant veien inn til meg, og vil følge meg ♥

Det må jeg si...kjempefint ble det når du gjorde det sånn, flink du :)
Blir en fin detalj i huset ♥

Vi snakkes !

Klem Siv ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Sånn har jeg lyst til å gjøre også, har sett de på Panduro Hobby. Det ble veldig fint da ! ♥
Jeg elsker ord/veggord og har mange av de. Nå har jeg akkurat bestilt tre veggord til som jeg har valgt teksten på selv. ;)Og har en del bokstaver rundt omkring. ♥

Nå må jeg få lagt meg her. Natti natt, vi blogges Silje ! ♥

Klem Anette :)

Hulda sa...

Så flott det ble! Smart å male i brunt først, og så pusse bort litt. Ble kjempebra.

Hulda, Husfruas Memoarer.

Lena Svindland sa...

SV: Å, det visste jeg ikke at du hadde som interesse før nå. Ja, jeg skjønner at interessen blir trigget mer når man eier et hus som man kan gjøre hva man vil i:)Det har jeg virkelig fått kjent på etter at Magnus og jeg kjøpte leiligheten på Nesodden, moro er det!

Vi har samme interesse men har utrolig forskjellig stil da! Den hvite, shabby chic, fransk landstil og mer hvitt blir litt for romantisk for meg gitt, men er utrolig flott hos andre da:)
Du er flink til å balansere begge deler synes jeg. Klarer man to B-er på eksamener er det jo som en dans på roser for deg som gjør begge deler så bra:) Det er flott å se at det går så fint for deg Silje. Du er flink til å få det til:) Og ikke minst så er det jo helt topp at du har en flott kjæreste som legger ting til rette for deg med et eget hobbyrom og greier!!

Så hyggelig å høre at du har fulgt med på bloggen:) Hadde jo vært koselig med en liten kommentar i samme slengen også da, hehe.
Ja, det er lenge siden sist nå. Tiden flyr så fort av sted! Jeg ser virkelig frem til bryllupet og se resten av dere i familien.
Jeg vil ønske deg lykke til videre med både skolen og hobbyen din:)
Vi sees om ikke så altfor lenge til!
klemmer

På landet sa...

Hei, takk for koselig hilsen inne hos meg,så koselig at du vil følge meg =)

Det ble jo kjempe fint da, disse har jeg gått glipp av. Må se etter neste gang jeg er i nærheten av panduro.

Ha en fin kveld.

Sheila Rosita sa...

Heia! :)

Ønsker deg lykke til med den nye bloggen din! :) Er ganske fersk i faget sjølv, og synest det er utrulig kjekt! :) Takk for fin kommentar, og koslig at du vil følge meg! :)
Lekkert kjøkken du har!!! :) ...søt kommode du gjorde make-over på, og skjønne bokstavar du mala og gjorde "nye"... Kreativ er du! :)

Klem! :)

(eddas) sa...

Takk for koselig kommentar:)
Jeg har alle tre ordene.....belive....love...og carpe diem...jeg har malt de hvite.....men ditt ble jo kjempefint:)
kos deg
eddaKlemmer

MissMette sa...

Hei Silje
Kom over bloggen din via en annen blogg.
La meg til som følger og til blogglisten min.
Kjempekoselig blogg, gleder meg til å følge
deg videre. Har slike bokstaver jeg også, malt
og ferdig – men ikke tatt noen bilder ennå.
Kjempesøte da ♥ Ta gjerne en titt innom meg
hvis du vil. Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem fra Mette

Sheila Rosita sa...

...har ei lita gåve til deg inne hos meg! :)

Torsdagsklem frå Sheila! :)

Solveig sa...

Hei Silje! Så koselig at du la igjen noen ord hos meg, for da fant jeg deg! Visst inspirerer du. Disse bokstavene ble jo bare megaflotte! Så flink du er til å skape "liv" til det du jobber med:o)
Kjøkkenet ditt under her var også nydelig! Velkommen som følger - jeg legger meg til hos deg også:o))
Ønsker deg en flott dag.
Klem fra Solveig

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hahaha ja et bord til ja hehe ;)))

Takk for titten innom mej ♥

Ønsker dej en herlig helg ♥