.

tirsdag 20. april 2010

Loftet vårt..

Når vi flyttet inn i 2009 hadde vi kun gjort ferdig 1. etg. Men etter 2 gode eksamensresultat så hadde jeg blitt lovet loft og hobbyrom, i nærmeste framtid.

Det går sakte men sikkert fremover!




Jeg var skikkelig lite motivert til eksamenene før jul. Mannen sa derfor at viss jeg fikk B på anatomi/fysiologi eksamenen, så skulle jeg få hobbyrom innen 1.feb. på loftet. Eksamen var overstått, og jeg hadde da en uke å lese til neste eksamen. Motivasjonen var da enda mindre. Så da ble jeg lovet at dersom jeg fikk B på begge eksamenene, så skulle jeg få HELE loftet ferdig.
Januar kom og resultatet på anatomi/fysioligi eksamen ble B!! ;) Jeg var overlykkelig, og turte såvidt drømme om enda en B, men gitt, den kom den også en uke etter!!
Tror det blir siste gangen Jeg får slike løfter! *smiler*



Meg og mamma tapenserte den ene veggen! Veldig fornøyd med resultatet.

Som dere ser så ble det ikke ferdig til 1.feb. Men siden det ble hele loftet, så måtte det tas litt "pø om pø". Ikke barebare med en student og en lærlig i hus ;) Men nå kommer gulvet på torsdag, og jeg gleeder meg SÅÅ til og innrede! Har kun bestilt gulv til hobbyrommet i første omgang, og blir det fint, så tar vi det på hele loftet!

Denne fantastiske lysekronen skal belyse hobbyrommet!

Kan nesten ikke vente!

Minner om min give away, meld deg på her. ;)

Klemmer!

14 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Dette ser veldig flott ut, gleder meg til å se resultatet ferdig !:)
Så flink du var på eksamen da, så bra ! :) Og godt at din kjære holder det han lover, hihi... Men med skole og andre viktige ting er man jo nødt til å ta det litt pø om pø som du sier ! ;)

Lysekronen var helt nydelig ! ♥

Ønsker deg en fin kveld ! ♥

Klem Anette :)

Villasol sa...

Gratulerer med eksamen! Tror jeg hadde stått på veldig jeg også hvis jeg ble lovet hobbyrom. Det savner jeg her i huset. Ikke plass.
Ser ut som det blir veldig fint. Likte tapeten og ikke minst lampen :-)

Ingunn

milla sa...

Flotte eksamener da :-) Blir sikkert veldig kjekt med hobbyrom , her de det kjøkkenet som blir brukt til systue. Veldig lekker tapet, vi har den på soverommet,utrolig fornøyd med den :) Klem ♥ MILLA ♥

Simones Country Home sa...

Heia.

Ja men dette blir da flott. God smak du. ;o))

Klem Simone

liven sa...

Grattis med flotte resultater...og godt å ha noe å strekke seg etter!!
Og det var nå virkelig fine premier :o)
Ser så fint ut her...og lysekronen blir lekker her!!

Ha en fortsatt fin uke Silje :o)

Sheila Rosita sa...

Gratulerer med gode eksamens-resultater! :)

Kjekt med eit hobbyrom da! Lucky you! ;)

Flott tapet og nyyydelig lampe! :)

Kristiane S sa...

Glede meg te å sjå koss hobbyromme bli når d e ferdi :)

sylvia sa...

hei Silje,
nydelig navn,har en datter på 14 som å heter Silje..
gratulere med gode karakterer å flott hobbyrom,
dette blir spennende å følge med på,
gleder meg til resten,
å tusen takk for hilsen hos meg.
klem fra
sylvia

Lena Svindland sa...

Dere har jo kommet godt i gang med hobbyrommet. Det blir sikkert kjempe flott når det blir ferdig:)
Gleder meg til å se flere bilder under oppussingen og ikke minst etter!

Bli gjerne en bidragsyter til min blogg hvor du kommer med forslag til et tema innen interiør som du vil jeg skal blogge om. Dette er moro å gjøre for da lærer man fort mye nytt av hverandre:)
du må ha en fin dag!

h.espe sa...

Hei på deg!
Så flott det blir på loftet hos dere - likte utrolig godt tapeten dere har valgt! Hi, hi - kan tenke meg at mannen din er litt forsiktigere med å gi slike løfter en annen gang..;o)

Fortsatt strålende uke til deg!

Klem fra Hildegunn

Carpe Diem sa...

Det blir kjempefint. Flink jente som får B på eksamen!!
Så heldig du er som får eit eige hobbyrom, det hadde vore noko det:)

Carpe Diem sa...

Kjempefin lampe og, foresten;)

Elis@beth sa...

Så koselig blogg du har! Jeg legger meg til som følger! Håper du syns det er greit!

Stor klem!

Behindabluedoor sa...

Nå har jeg hatt meg en runde rundt i innleggene dine og jeg kunne gjerne kommentert i hvert eneste ett men falt under lysekronen fra Living.

Jeg har også tenkt og ha et par slike i gangen vår men de får de jo ALDRI inn igjen. Himmel så treigt det går når en venter, jeg skal ha den minste størrelsen og har ventet i halvannen mnd nå...i tillegg til å vente på spisestuestoler.
Nok om det.

Du er utrolig dyktig til å pusse opp møbler det skal du ha.
Kreativ og nytenkende.
Bare det å male på ytterdøren krever jo en ganske "stø" hånd for å få det fint og det så ut til at du mestret det bra ;))

Jeg er imponert..