.

lørdag 22. oktober 2011

Stuen er ferdig panelt!! :o)

Stooort smil!


Pappa & Rolf har vært såååå flinke med å panele!!


Og ikke minst til å montere ovnen min, hihi :) Jeg er superfornøyd!


Deilig å se på mens andre jobber :P Jeg bidrog med litt isolering,, og ellers psykisk støtte,, haha.


Se her dere. Kommer seg nå altså.


Etter panelingen var ferdig var det min tur å jobbe litt. Malt hele stuen nå i kveld! Satser på å ta neste strøk i morgen.

Tuuusen takk for strålende hjelp ;o)
Nyt helgen videre!

7 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Såå flinke dere er allesammen :))

Blir bra dette... Lykke til videre !!

Klem Heidi ♥

Simones Country Home sa...

Åååh så fint det blir berta. Så flinke dere har vært. Men det er jo bare så spennende å drive på når det er ens eget! ;o)
Det heter forresten å panelere. ;o) hihi

Stå på videre berta, men husk å pust litt mellom slaga!


Klem Simone ;o)))

Anonym sa...

Det blir nok såå bra!!
Flinke dere er :)

Fortsatt god helg :)

Klem

Herman Grans ♥ sa...

Ser supert ut :D
Men eg håper du har kvistlakka før du malte :/ Slurva litt med det her, og det angrer eg veldig på no, gule flekker som kjem fram... Fortsatt god helg :) Hilsen Grete

Behindabluedoor sa...

Hei Silje =)
Spennende og se fremgangen hos deg, dere står virkelig på =))) Flinke hjelpere du har!
Gleder meg til å se resultatet når stuen er helt ferdig.
Men så undret jeg på en ting...Brukte du ikke kvist lakk på alle kvistene??? Trodde man måtte det for at de ikke sko blø igjennom =))))
Nå har det jo kommet en grei grunning med kvist lakk i samme spann, genialt =)))

Lykke til videre!
Det blir så bra =o)

Ha en fin Søndag!
Gode klemmer til deg

Vårt Hus sa...

Dette blir bare knall fint Silje. Godt med gode hjelpere:)
Klem Yvonne

Lillian sa...

Veldig inspirerende blogg! Elsker stilen din:) Og lykke til videre med det utrolig skjønne huset! Jeg venter spent på resultatet;)