.

mandag 10. oktober 2011

Fremgang i huset!!

Wohoo!! Det begynner endelig å skje litt her! Pipen har tatt sin tid, men nå...!


Plutselig kan vi begynne på veggene. Pappa har lagt på plast og begynt å lekte ut. Elektrikeren har vært å sett på jobben, og så snart vi var klare, skulle de komme.


Strømmen skal selvsagt legges skjult,, og jeg SKAL ha dimmere til lysekronene,, kniis :P Inn mot kjøkkenet skal det også bygges ut en vegg som deler opp stue og kjøkken. Det ble ikke åpen løsning nei.. Ser for meg bedre utnytting av både stue og kjøkken når det blir mer avskilt, og at det rett og slett er mer koselig med flere små rom.


Ikke mye nytenkning i mitt hode,, hehe... Døren som går inn til kjøkkenet fra gangen skal også bort.


Er ikke OM jeg gleder meg til å innrede ;)

5 kommentarer:

Line Elisabeth sa...

Spennende, gleder meg til å se hvordan det blir:)
Stilig det ble med bjelkene øverst på pipa!

Ha en fin ny uke:) Klem

Nina Iren sa...

Eg følger med...så flott pipe det ble. Du har jammen et ståpåmot må eg si!!!

Lindas Lille Leilighet sa...

Så spennende:) Gøy å ha prosjekter på gang. og ikke minst kan du glede deg til å flytte inn i eget hus og få lov til å innrede helt selv:) Gleder meg til den dagen vi skal etterisolere veggene våre. da skal ALLE ledninger skjules:D

MissMette sa...

Hei skjønne Silje :)
Du er bare kjempeflink! Huset ditt blir kjempefint, gleder meg til å se, sikkert like mye som du gledere deg til å begynne å innrede :) Pipa ble kjempefin også ღ Ønsker deg en fin, fin uke som kommer... så skal jeg ta meg en titt nedover her hos deg, og se hva som er nytt siden sist :) Stor klem fra Mette

Behindabluedoor sa...

Dette er spennende Silje.
Mur veggen ble knall fin og kommer til å gjøre så mye med hele rommet! God idè som vanlig i fra deg.
Gleder meg til å se mer ;)
Ha en fin dag.
Klem