.

torsdag 20. oktober 2011

Begynt å panele!!!

Stuen begynner å ta form! I går hadde jeg elektriker som la strømmen skjult. Jeg isolerte det siste laget med glava, og Rolf begynte å sette opp panelen!!! Ble suuupert :D


Kommer til å bli så fint!


Spesial bestilte panelen fordi jeg ville ha den helt identisk med den som var i huset tidligere.


Nå var den dessverre ikke helt som jeg hadde håpet, men den duger! Smale bord med dyp V-fug. Skulle ønske V-fugen var enda dypere,, men nå var den ikke slik. Lekker uansett!


Satser på å få begynt å male litt her i helga jeg!
TviTvi!!

God helg snart! Kose dere!

15 kommentarer:

Roka Design sa...

Blir nok bærre lekkert ja:)

Ha en fin helg hos deg:)
Klem fra Kari

Hulda sa...

Dette blir virkelig flott! Gleder meg til å se når du får malt og innredet. Vinduene er bare SÅ fine!

GodTid sa...

Herlig. Får lyst til å pusse opp jeg nå!:)

sa...

Så gøy å se fremgangen! Blir nok kjempefint! Du er så flink og står på :) Gleder meg til å se når du har malt! :)

Anonym sa...

HVEM ER ROLF??????

Franske drømmer sa...

Så flott det blir, Siljemor!!
Elsker panelen!! Og vinduene og muren ved peisen.. Sukk. Lekkert!! Klemmer

Simones Country Home sa...

Hei på deg berta.


Så fint det kommer til å bli. Moro å følge med. ;o))))

Ja hvem er Rolf? hihi Ny flamme? hihi

Nattaklem Simone ;o)

RoseSommer sa...

Husk å lufte godt når du maler. Vi maler kjøkkenet nå, og jeg er LEI malinglukt!
Veldig artig å se fremgangen hos deg.

Anonym sa...

rolf er en kompis;O)

Fruen sa...

Heisann! Det blir så fint hos deg:) Gleder meg til å følge med videre!
Lurte på hva slags tomme du har på panelen? 3" eller? (Siden du har spesialbestilt). 4" er vel det vanlige?!
Klemklem, Fruen i nord!

LIVS LYST sa...

Så fint det blir med faspanel i stuen din! Du er flink altså. Tommel opp for deg!!

Liv

Alfa sa...

Det blir nydelig silje:0)
Gleder meg til å se emr.
God helg.
Klem Alfa

Anonym sa...

skulle tro d va fagarbeidere :) hahaha
bli toppers nå, ovnen øu klar :D

therti sa...

f9w00j1d45 g5q58y1o36 t1b41u7y09 k1e94e1h08 u5w51o0o25 s3o24z2z19

femmat sa...

replica ysl c60 e0y11g5b63 replica gucci z57 a8i89f3l88 bags replica gucci i00 f2t66h0i52