.

mandag 14. oktober 2013

Hagebua by night..

Hei og god kveld!

Det er mandag kveld og jeg sitter å koser meg med gamle bilder og interiør prosjekter. Jeg har tatt meg fri fra studiet i en uke. Vi skriver hovedoppgave nå, og i stede for å fordype meg i oppgaven har jeg tatt noen ekstra vakter på jobb, samt kost meg med noen interiørprosjekter. Jeg jobber best under press, så derfor har jeg tillat meg denne fri-uken. Men, nå begynner alvoret. 10.000 ord skriver seg ikke av seg selv. Jeg skriver om amming og tilleggsernæring de første dagene på barsel. Utrolig spennende tema, når jeg bare får ro i kroppen til å sette meg ned med det. 

Men over til interiøret.. Denne uken her har jeg gjort ferdig kontoret mitt. Jeg måtte jo tross alt ha en inspirerende plass å være mens jeg skal skrive denne oppgaven. Jeg har dessverre ikke fått tatt noen bra bilder av det enda,, men kanskje lyset samarbeider med meg i morgen slik at jeg kan få vist dere.

Ellers er høsten i full gang, og jeg nyter den. Vi har jo et fantastisk fint vær i år, og de mørke kveldene kan vi lyse opp med stearinlys. Jeg kjenner julestemningen kommer krypende,, eeeelsker JUL!

Med de mørke kveldene og masse stearinlys tenkte jeg at det passet seg å legge ut noen bilder fra hagebua i skumringen. 


Det er utrolig koselig der ute på kveldstid. Vi må nok investere i en kraftig varmelampe da, så kan vi bruke den litt større deler av året. Bildene her er i fra i sommer.


-Stemning-


Tiden er nok kommet for å rydde inn hagemøblene og pynten. Tenker at det holder seg bedre om det får stå helt tørt innendørs. 


Så plutselig er våren her, og så må det ut igjen. Tiden går fort! Til våren skal vi forresten gifte oss. Crazy, I know! Men det blir utrolig gøy, og jeg skal være så stolt den dagen! Planlegging derimot, det har dessverre ikke fått plass på programmet i fri-uken min. SÅ,,,, (det var det presset).. 


Ellers vil jeg bare ønske alle en strålende uke! 
De kommende dagene kommer bilder fra kontoret mitt der jeg har tatt i bruk gamle planker fra min søsters hus til å lage skrivepult, hylle og bursdagskalender. Gjenbruk på sitt beste!

GOD UKE!
-KLEM-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er ugla fra? Den var kuuuul!

Unknown sa...

Så koselig det var i hagestua. Skikkelig stemning. Lykke til med oppgaveskriving. D

Siljes Hobbyrom sa...

Ugla er i fra Princess ;)