.

fredag 19. november 2010

Tid for JUL!

Det begynner virkelig å nærme seg, og det syntes rundt omkring. Jul inni butikker, og jeg observerte til og med julelys UTENFOR en butikk i fl.fjord i går. 7-arma lysestake var også på plass i et hus, hihi. Men det begynner vell kanskje å bli på tide!

Så da ble det jul hos meg også ;)



I hvertfall litt...



Planta et grantre i et melkespann.



Og et mini-tre i et norgesglass.



Det siste fikk plass i blomsterurnen.



Blir så inspirert av andre blogger!
Så utrolig masse lekkert..



Og jeg gleder meg til å få opp resten!



Har du begynt å pynte til jul?? :)

God helg fra meg!

31 kommentarer:

Moccashusblogg sa...

For noen nydlige bilder sikkelig fint var det =) Ej he ikke begynnt og pynte enno men det blir ikke lenge til =) Gler meg ) Klem fra Monica

Min lille Verden sa...

Så fint det blei!
No fekk eg orndtlig lyst å begynne å pynte eg og.
Nydelige bilder du har tatt, liker stilen din.

Ha ei super helg!

Alfa sa...

Så flott det ble hos deg da:). Nydelig med juletre i melkespannet og norgesglasset. Så kreativ du er.
Ønsker deg en riktig god helg. Har en liten give away inne hos meg:=).
Klem Alfa

Martilie sa...

ÅÅÅÅ sååå koselig!

Blir helt betatt :)

Jeg sniker inn noen småting, men mannen steiler og synes det er aaaaalt for tidlig.. Men ikke lenge igjen nå :)

Ha en skjønn kveld -og helg!

Klem fra Tove

Villasol sa...

Så nydelig det var! Den kjelken var bare rå fin. Koselig hos deg. Har ikke begynt med jul her i huset. Men jeg har begynt med rund vasken da :)

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Mitt hvite hus sa...

Vakkert... kjelken, melkespannet---

en koselig julestemning..

god helg..

klemmer til deg =)

Prinsesse Elin sa...

Ja det har jeg, på en måte. Jeg har båret til hus en del stjålte juletre ( jeg vil kalle det å luke litt i skogen)
Og jeg har laget litt pynt og satt opp et par svibler. Men nå til helgen skal det pyntes litt slik at det synes for omverdenen at det snart er jul men det også for jeg og løedamene skal ha utstilling/ julemesse her i prinsessehjemme i desember og da er det jo viktig at det vanker julestemning i hjemmet:)
Synes du har en utrolig flott blogg Silje og kommer med mange gode og inspirerende tips.

Klem fra Elin:)

elin sa...

Så morsomt og kreativt !
Ha en god helg videre ;)

Anonym sa...

Koselige bilder♥
Er nok ikkje lenge før det kommer eit minitre i norgesglass her! Ellers kommer det vel frem litt pynt nå og da :)

Herlig tid dette her:)

Nyt helga♥

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint du har pynta. Jeg elsker de søte minijuletrea. Planter du de i jord, eller står de i vann? Lurer på om jeg skal ut og luke litt jeg og... Hysj hysj...

Klem Mona C

Unknown sa...

Så flott det ble Silje:)
Digger den kjelken der altså ♥
Supersøtt med slike små juletrær...
Her har vi ikke begynt og pynte enda, men har laget masse julesaker, så har veldig julestemning likevel:)

Må ta et skippertak i huset til uke, har litt problemer med nakke, skuldre og armer, så får ta det litt etter litt... Så kan vi pynte til jul neste helg - gleder meg ♥

Ha en herlig helg!

Klem Line

Det brune huset sa...

Så koselig det ble. Du har en flott og inspirerende blogg!
Har VELDIG lyst å begynne og pynte, men må nok holde meg til desember :)

Randi sa...

Så koseleg! Vart skikkeleg fint, no fekk eg lyst til å begynne å pynte eg også....
Har ikkje fått opp noko julepynt her enno, men nærmer seg no... :-)
Så flott den kjelken din! Gjorde det liksom endå meir stemningsfult.
Ha ei fin fin helg.
Klems

Lena Marie, LillMi sa...

Fy flate så fiiint!<3
Skulle nesten ønske jeg ikke hadde en liten en som garantert ville terrorisert et slikt tre, for jeg vil å ha melkespannjuletre!:D

Franske drømmer sa...

oioioi, dette kan du, snuppa!
så nydelig!! jeg er så misunnelig på den kjelken din! Nydelig!!

Ha en god helg, kjære deg!

Klemmer

Birte sa...

For en fantastisk koslig blogg...

Kommer til og følge ivrig med, og legger meg til som følger..

Ta gjerne turen innom meg også, da blir jeg glad..

Lørdags klem ifra Birte

(eddas) sa...

Kjempefnt ble det:)
ha en fin lørdag
eddaKlemmer

Unknown sa...

ÅH sjarm!! Nydelig å pynte med gamle ting :) Så koselig stemning :)
Her har jeg så vidt å ta frem litt pynt. Når jeg våknet i dag tidlig snødde det så da ble jeg litt i jule stemning kjente jeg ;)

God helg!

Klem Ellen

SjarmogKaos sa...

Så utrolig lekre bilder! Gleder meg villt til å begynne jeg også, neste helg er satt at til bare pynte og bake og styre rundt! Takk for nydelige bilder, veldig godt tips med den gamle kjelken - love it! (mulig jeg må stjele den ideen, altså..) God helg, klem Cecilie

Marianne sa...

Så fint det ble med den gamle kjelken til pynting. Flott idè.

Har enda ikke helt begynt med pynting til jul, men ideene kommer jo når en er innom alle disse flotte bloggene. Klart en får lyst til å begynne å pynte da:

Marianne

tante fiolett sa...

Kjempefint Silje:) Du er virkelig kreativ og flink!! Flotte bilder du viser oss av ditt vakre hjem, masse goood inspirasjon!!! God helg ♥ klem Jeanette

InstatreffNorge sa...

Nydelig:)

Nå skal jeg ut å få spadd opp noen juletrær jeg også, og det ene skal få plass i melkespannet:)

Ha en fin lørdagskveld:)

Klem Lise

Magdalena sa...

så vakres tilrene nostalgiske bilder... har en sånn kjøttkvern på kjøkkendisken, fin den var i dette stilebenet..

fiiiint, nydelig med små trær...

goklem og fin helg videre...

Hulda sa...

Dette var MAGISK, Silje! Herlige dekorasjoner. Så flott med lysene på det lille grantreet. Dere er heldige der sør som har viltvoksende gran. Her er all grana planta, så vi har ikke lov til å ta den.. har så lyst på noen små grantrær jeg også. :)

Nydelige møbler du har, likte så godt klaffebordet. :) Kjelken var også nydelig. Gleder meg til å gå i gang med pynting jeg også. Neste helg. ;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Neste helg!! Då skal eg og begynne å pynte..klør i fingrane, spesielt når ein får flott inspirasjon frå deg! Digger bruken din av kjelken! Kjempefin!:)
Klem:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så nydelig alt sammen er Silje, herlig julestemning. Nå fikk jeg lyst til å grave opp et lite tre også, hihi... Var bare så koselig da. ♥

Håper alt står bra til med deg vennen. ♥

God klem fra Anette ♥

Monica sa...

herlig og fint julepyntet. har også funnet små grantre, men de er helt døde nå, hihi så må nok finne nye før julen sår inn for fullt... jeg var nok litt for tidlig ute kanksje. øsnker deg en fin fin kommende uke. klem Monica

Christina Mari sa...

Oj,så nydelig du hadde pyntet!
Herlig!
Jeg har og startet litt,å mer kommer.
Ha en fiin mandag!
Klem Christina

Heimekjær sa...

åå du har det berre så NYDELIG hos deg...den kjelken er så fin!! Gleda meg til å få pynta skikkelig til jul:)

Nina`s 1000 Prosjekter sa...

Heisan Ååå jeg snublet plutselig inne din koselige blogg he,he men kom ikke langt før jeg måtte komentere og det var så artig å se et mini-tre i et norgesglass.;-))) Ja Norgesglass er fint til mye og har du sett den som andre ting ? ;-))) Det har jeg he,he;-)
Klemz ifra Ninnis (Nina Kristine Kabbe FB)

Chic - Romantique sa...

Her var det mye snadder! For en utrolig lekker pyntet kjelke, LIKER! Veldig fint med juletre i det spannet også.

Glad jeg snublet over denne bloggen, deg skal jeg stalke videre! :) Nå skal jeg skrolle videre nedover, gleder meg :D