.

mandag 22. november 2010

Ny uke!

Nye muligheter ;))

Denne uka er jeg hospitant på operasjonsavdelingen. Ble en smule hvit i tryne under den første operasjonen. Ble beordret til å gå ut og ta meg et glass med sterk saft. Og da jeg kom inn igjen var de enda ikke fornøyd med ansiktsfargen min. -Silje, trekk pusten, dypt ned i lungene, puust inn og uuut, osv...Hehe. Men så kom jeg meg, og etter det gikk det som smurt!



Og jeg gleder meg til resten av uka der. Og ber til høyere makter om at det skal komme et aldri så lite keisersnitt ;))



Men. Tilbake til interiøret (for det er interiør)! Jeg ELSKER øredobber!



Og "Cecilie Melli" dobbene er en klar favoritt.
Finnes i alle farger, og jeg har vell 14 par :P (dilla? Jeg nei...)



De fleste dobbene finner sted på badet, og jeg tror faktisk ikke jeg har vist bilder herfra tidligere..



Denne kommoden pusset jeg opp for noen år siden. Den var rosa, og hadde noen mindre pene håndtak. De nye knottene tilhørte egentlig kjøkkenet, som jeg selvsagt ombestemte meg for i siste liten.

Flere bilder kommer etter hvert..

Håper du får en fin uke!

Klem <3

20 kommentarer:

Heims verden sa...

Fin uke til deg også:D Kjempemange flotte øredobber og mange flotte plasser til oppbevaring, jeg har mine i en liten pung og da blir de fort glemt:-/ hehe

Villasol sa...

De øredobbene var lekre. Skjønner at du vil ha mange av de. Badet ditt er så lekkert.
Jeg tror jeg hadde besvimt før jeg kom inn i operasjons salen jeg. Flink du er. Ikke alle kan ha en slik jobb.

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Alfa sa...

Så flott badet ditt var da:). Ønsker deg lykke til videre med praksisen:). Går nok kjempe bra.
Selv har jeg hvert på opplæring i allergivaksinasjon i dag. Skal starte i ny jobb når jeg er ferdig i permisjon, blir spennende å drive med helt nye ting:).
Klem Alfa

Randi sa...

Skjønner veldig godt at du ble hvit i trynet. Er det et sted jeg slett ikke passer inn, så er det på en operasjonsstue. Ikke det at jeg har vært innom så mange ganger da, den eneste gangen er vel da minstemann ble forløst ved keisersnitt:)
Lekkert bad og nyyydelige øredobber!
Lykke til videre med praksisen, jeg heier på deg:)
Klem, Randi♥

Heimekjær sa...

sååå spennande:) håpa du får med deg keisersnitt!! Eg fikk med meg det når eg var på kir.avd!! SÅ kjekt:)

Og så fine øredobber..de fra melli er bare kjempe nydelige!!

Ha en strålende uke!!

klem

Anonym sa...

Håper du får med deg et keisersnitt :) Tok det sjølv med tvillingene mine, men tror ikkje eg hadde greitt å sett på :) hihi

Masse lekre øyredobbar, skjønnar at du har dilla ja :) Og nydeleg bad du har!!

Ha ei fin veke du og!

Klem

livet på kvasseberget sa...

så mange fine øredobber! øredobber er alltid gøy:)

krysser fingrene for at du får et keisersnitt, så spennende og noe så stort å få være med på!

ha en flott uke!

klem

milla sa...

Så masse lekker pynt du har Silje !! Håper virkelig du får oppleve eit keisersnitt ,eit minne for livet det :)
Ha ei flott veke og kos dej på sykehuset , oss andre må klare oss med Greys i morgon ;)
KLEM MILLA

Rosa sa...

Keisersnittet kommer, jeg føler det på meg;-)

veldig koselig bad, litt mer personlig enn bare hvitt. Og øredobbene er jo bare nyyyydelige, elsker Cecilie Melli jeg også:-)

Klem, Rosa

Unknown sa...

Hvit i trynet har jeg og vært:)
Jeg var ikke engang i en op stue, men på et helt vanlig legekontor (jeg er helsesekretær)
Skulle hjelpe en av legene med å skrape på en inngrodd negl på tåa:))
Hahaha, det var ikke noe pent syn eller pen lukt - ble svidd og skrapet noe veldig! Jeg måtte og ut og drikke saft, og ble godt passet på når jeg absolutt ville inn igjen:)) Det ble med den ene gangen, siden har det gått veldig bra:)

Nydelige øredobber du har... det der skulle min datter sett:) Hun er som deg eeeeelsker pynt til ørene ♥

Flott bad og nydelig header, den er ny, ikke sant?

Ha en fin Tirsdag!

Klem Line

Mitt hvite hus sa...

Nydelige smykker du viser..

og er det skiver dere har på badet??

Flott!!!

klemmer 0)

Grønnsakshagen sa...

Så mange fine øredobber! Fikk lyst på nye selv jeg nå.. :-)

Heidi sa...

Hei : ) Hvor har du fått tak i den på første bilde? og den "dukka" på siste bilde?? Digger stilen din. sykt flink du er : )

julie sa...

hei silje! :D
gleder meg utrolig masse til fredag ;) blir sykt gøy!

klem julie <3

Grønnsakshagen sa...

Foresten, nå har jeg laget veiledning for hvordan trekke om stoler.. :-)

Rakel sa...

So spennande!! Skjønna at du håpa på eit keisersnitt:):)
Kjempefine øyredobba!!
Ha ei fin veke vidare du og, Silje!
Her går det i planlegging av helga pynting til advent/jul! ;)
Klem, Rakel

Esther sa...

superlekre øredobber! Måtte vise dem til mannen og si at jeg ville ha noen slike selv til jul eller bursdag:) (alltid lov til å håpe;) )

Herlig bad du har:)
Krysser fingrene for at du får være med på keisersnitt da:) (selv ville jeg aldri vært med på det, takler ikke kutting og blod..men fødsler er fantastiske da!)

Behindabluedoor sa...

Hei Silje.
Jeg kjøpte meg også et par øredobber av cecilie melli i forrige uke.
Knallfine. Jeg fant de på Lille bille :)

Håper du får oppleve et barn blir født på den måten på operasjonen i din tid der.
Kosa deg så mase og ha en fin kveld.
Klem

Heidi sa...

Herlig. Da skal jeg være på utkikk etter noe lignende : ) Syns de var veldig fine.

p.s Du har nettopp fått en fast leser ;) Digger bloggen din, den gir insperasjon : ))

Klem Heidi

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt det stativet der du kan henge øredobbene? :-) Har sett etter sånne, men finner bare sånn man kan henge ''hengeøredobbene''.