.

søndag 28. november 2010

Tenn lys..

Julepyntingen har begynt for fult. Jeg har hatt super koselig besøk i helgen av to av mine kusiner, Julie og Frida. Vi sydde litt, malte og bare koste oss.



Antallet julehjerter økte et lite hakk.
(det til høyre er kjøpt)



Og idag har jeg hengt de på plass.
Den nakne veggen bak tv´n fikk litt pynt.



Jeg ribba den gamle feiekosten og sydde trekk til den.



Skrudde fast noen kroker, som dillet kunne henge i.



Ble ikke så helt gale!



Nå må jeg finne fram adventstaken og tenne det første lyset. Er så koselig med jul!


28 kommentarer:

Grønnsakshagen sa...

Så fine herter du har laget, det ble kjempekoselig:-)
Smart med kosteskaftet!
Klem fra Saga.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint og koseleg☺

Klem M♥

Tino sa...

Så koselige hjerter du har laget.

Her laver snøen ned og man får skikkelig førjulsstemmning.
Ha en fin første adventsøndag!
Klem T

Anonym sa...

Så mange flotte hjerter dere har laga
Skikkelig produktive

(eddas) sa...

åh så mange fine hjerter....
ha en kos kveld
eddaKlemmer

Unknown sa...

Ååå, så stilig med det opphenget!
Og søte hjerter ♥ Kos med besøk!

Ha en fortsatt herlig kveld!

Klem Line

Franske drømmer sa...

så koselige bilder, Silje!
du er så flink :))

Ha en perfekt adventstid!!

Stor klem

Rakel sa...

Så flink du er, Silje! Det blei jo kjempefint:)
Jul er koseleg ja...:) Koa deg i adventstida!
Klem, Rakel

Alfa sa...

Flotte hjerter du har laget, og opphenget var jo en lur løsning.
Ønsker deg en riktig god adventstid.
Klem Alfa

Mitt hvite hus sa...

Kjempefine hjerter du har laget..så kosleig å henge de opp på kosteskaftet da..

nyt kvelden =))

klememr =))

Nina sa...

Så koselig det ble da :) Har selv litt hjertedilla om dagen.
Jeg er forholdsvis ny leser av bloggen din og håper det er greit at jeg legger deg til i bloggrolleren min, lettere å se når det skjer noe nytt inne på den fine og kreative bloggen din

Vinterhilsen fra Nina :)

Det brune huset sa...

Så lurt! Det ble kjempekoselig! Morsomt å se alle de kreative løsningene dine! :)

Klem Laila

Milla`s interiør sa...

utrolig fint det ble, og kjempe lur løsning med oppheng da:) Du er så kreativ:)koselig med egen-produserte jule hjerter!
spennende å følge bloggen din:)
Ha en fin uke og en god avdentstid:)

Veronika sa...

For en smart løsning med trekk til kosteskaftet!! Den likte jeg godt:) Ønsker deg en flott og kreativ uke!

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så koselig!
Du er så flink altså! Det ble kjempeflott!!

Ha en flott ny uke
Her er det full sykdom, så håper den holder seg borte hos deg
Klem Janne Merethe

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen ! ♥

Så fine hjerter du har laget, og kjempekoselig pyntet. ♥

Håper dagen din har vært god og fin. ♥

Stor klem fra Anette :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig ♥ Flotte hjerter! :D

fru Stranden sa...

Så flink du er!
Kjempe fine hjerter. Og smart med det kosteskaftet. :)
Ramona.

Simones Country Home sa...

Flinke berta!!! ;o)))

Sy noen til meg også a. hihi

Klemmers

Heimekjær sa...

fantastisk ide!! Det blei kjempefint:) ha en strålande dag!!

klem fra meg

Gry sa...

Så søte hjerter du har laget og en artig måte å henge de opp på!

Fine bilder under her også, du er så flink til å få det til ♥ Grattis med nytt zinkhus, stilig!

Nyt adventskosen videre ♥♥♥ Klem fra Gry

Prinsessen paa erten sa...

Så koselig du har det. Og så gøy med en flere bloggere fra nærområdet. Bor selv i Hægebostad, og jobber ved Fjotland barnehage :)

Ha en fin kveld.

InstatreffNorge sa...

VIL sy jeg også:) Sånne hjerter er jo så søte:) Og ikke noen vits å betale 39 pr stykk, når man kan sy... får vel blåse støv av symaskinen:P

Nyt adventsdagene:)

Klem Lise

Prinsessen paa erten sa...

Ja, Iselin ja :) Hun er ofte vikar hos oss. Superkoselig jente!!! :) Synes det er så gøy at vi er så mange ung som jobber sammen der oppe :)
Jeg har ikke jobbet der så lenge, flyttet nettopp hjem igjen etter å ha studert og jobbet litt i Kristiansand :)

tante fiolett sa...

Så oppfinnsom du er!! Bare "ribber" et kosteskaft, syr et trekk og stæsjer litt så blir det så flott!! Jeg er imponert!! Ser du har skrivi litt fra operasjonspraksis hehe, jeg hadde nok ikke den beste ansiktsfargen da jeg var i praksis heller, jeg blir nok aldri noen operasjonssykepleier tror jeg gitt;)
Goood helg ♥
Mange klemmer fra Jeanette

Anonym sa...

Kjempefine hjerter du har laget! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) Jeg legger meg til som følger hos deg jeg og gleder meg til å finne masse inspirasjon hos deg! Ha en fortsatt flott helg! Klem fra Eli

Hjemmekjær sa...

Hei hei, kreative siljemor!:)
Ser det produseres hos deg.... Koselige hjerter!
Jeg hadde en plan om å sy julegardiner, men det har jo ikke blitt noe... Kanskje jeg får sende dem til deg;D, ha ha. Da hadde det nok blitt sving på sakene!

Ha en fortsatt fin helg!

Linecas have sa...

Det var en riktig fiffig ide. Og det sparer jo veggen for et lass spikerhull også.
Line-Cathrin