.

tirsdag 15. november 2011

Revet hele tregulvet...!

Litt vemodig,, men også veldig deilig å komme et skritt nærmere målet. Det gamle tregulvet som dessverre var ødelagt, er nå borte.


Flinkeste Rolf fjerna hele gulvet mens jeg var på jobb i går! Skulle jeg gjort uten han og pappa som er sååå flinke til å hjelpe meg:)


Vi skal selvsagt legge på et helt likt gulv som det var opprinnelig.


Elsker tregulv! Og det skal males lysegrått.


Nede i kjellerstuen skimtes gyngestolen (ja, jeg rakk ikke rydde ut der først). Gleder meg til å flytte den opp i stua, og rigge den til med et deilig saueskinn.. Mmmhh....

Satser på gulv legging, og maling denne uka.
I morgen kommer varmepumpa, så nå kommer det seg virkelig!

Snart pynte til jul :D

12 kommentarer:

Roka Design sa...

Dette blir nok veldig bra Silje:)
Spennende tid for deg med all oppussingen:):)

Gleder meg til å se videre:)

Ha en super dag hos deg:)
Klem fra Kari:)

Franske drømmer sa...

Det blir knallfint, Silje!!
Du har all grunn til Å være fornøyd! :-D

Lykke til med gulvlegging og maling- gleder meg til å se ;-)

renate sa...

Det så skummelt ut!! Komme te å bli knallfint! Du e så flink :) Glede meg te jul!

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Det ser spændende ud.
Glæder mig til at se, når i er færdige.
Fed gyngestol! den skal nok blive flot.

Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

snikkerbuo sa...

så spennende blogg, med masse kjekke prosjekter.
Kjem gjerne igjen å kikker litt :)
Henriette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spennande☺ Glede meg til å sjå☺

Klem M♥

MissMette sa...

Så flott, Silje :) Godt med god hjelp når man holder på med slik stor oppussing ღ Blir spennende å følge med fremover her hos deg... Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

Simones Country Home sa...

Grattis med ny kæll berta. Så det var Rolf du ikke ville si noe om ja. :p hehe Godt du får hjelp av han da. :o)

Blir så bra assa. Venter på flere bilder. hihi

Klem Simone :o)))

Eline sa...

Så spennans:) blir kjempefint:) For en nydlig gynngestol du he:D ja kan tenka den rigge i nystua:) klem

♥ Netta ♥ sa...

Wow, det er litt av en jobb du har tatt på deg. Synd at du måtte rive opp det gamle gulvet, men det kommer helt sikkert til å bli fint med helt nytt, grått gulv :-) Flott at du har så god help!

Klem
Netta

Karen sa...

Ååå, det skjer så mye spennende hos deg! Og så heldig du er som har så flinke hjelpere!!! Bare send dem hit når du er ferdig, for her blir vi ALDRI ferdig!!! :(

Marianne på landet sa...

Hei!
Så fin blogg du har.
Driver å pusser opp et gammelt hus selv, så da er det ekstra gøy å følge med på andre som driver med det samme.
Legger meg til som følger jeg :)

Ha en fin torsdag!