.

mandag 28. november 2011

Ny Sofa :)))

Wee! Stuen er snart helt ferdig. Rolf og Richard ble ikke helt ferdig med listingen før helgen, men på onsdag tenker jeg at vi(de) har det.


Super flinke folk. Evig takknemlig for at de har lyst til å hjelpe meg!


Så fikk jeg også en tidlig julegave av Rolf. Han var litt usikker på om jeg kom til å like den, så han måtte vise meg den før jul,, hehe.. Og det var ikke mindre enn NY sofa! Hadde aldri turt å kjøpe noe interiør til meg,, haha,, men det gjorde han! Å jeg likte den :D Dessverre er den litt liten til min stue, så jeg tenker den havner i kjellerstuen etter hvert.


Ganske digg å kunne sitte i stuen å snakke når jeg får besøk..
Like it a lot!!! Tusen takk Rolf :)

10 kommentarer:

Lena sa...

Gratulerer så mye med ny sofa og ei (snart) ferdig stue :) Det har blitt Silje sitt hus nå kan jeg se! :)) Du er heldig som har så mange rundt deg og som gjør det hele mulig for deg.

Camilla H Bjerke sa...

Gulvet ble kempe fint:)

Anonym sa...

WOW, heldig som fikk sofa da!!
Kjekt du har gode hjelpere!!

Ha ein fin kveld i nye stova♡

Klem

Trine sa...

wow :) du e nu bra heldig!
Det bynne jo å bli råflott i huset :)
Du har virkelig nå å være stolt av!

Klæm Trine

Tindrande Auge sa...

oj ny sofa til og med, det var en generøs gave ;) nyydelig stjerene du hadde hengt opp i vinduet ;) ha en flott kveld videre!

Klemmer fra Nina

Unknown sa...

Ååå, så herlig;)
Deilig med sofa og stjerne i vinduet, nå kan julen komme ♥

Klem Line

Karen sa...

Så deilig at det faller på plass, og sofaen var flott og så veeeeldig behagelig ut :)

♥ Netta ♥ sa...

Så utrolig flott du har fått det hos deg! Den sofaen var jo helt super, men jeg kan skjønne at den kan bli litt liten i stua. Godt du har så stort hus at du får brukt den i kjellestua da :-) Her kommer det til å bli jul i huset.

Ha en fin mandagskveld!

Klem
Netta

Yvonne sa...

så koselig! tøft bord:)og sliten med ny sofa=)

tonje boganes sa...

Fin sofa! likte den.
Ønsker deg en god tirsdag
Klem Tonje