.

torsdag 13. mai 2010

Norgesglass og award..

Tid er en mangelvare om dagen. Er så mye som skjer samtidig som så mye som skal gjøres! Var hos min far her om dagen og fant meg noen gamle norgesglass. Satte igjen et hos han som jeg fylte med tennbrikker og plasserte ved ovnen. Det ene mitt har jeg fylt med stearinlys og pyntet med blondeband.


Det står så fint på tallerkenhyllen, som dere kan se et lite glimt av. Den er ny-oppusset og endelig komt opp på veggen. Helhetsbilder/før-etterbilder kommer når alt stæsjet er på plass :o)

Så har jeg også fått en kjempehyggelig award fra Belinda.
Tusen takk!! Kjempegøy.



Med awarden følger det en oppgave om å skrive 7 ting om deg selv.
Det skal jeg selvsakt gjøre :o)

* Jeg er utrolig glad i min familie, og har absolutt verdens beste! *
* Har mange gode venner som jeg setter stoor pris på! *
* Elsker å finne gamle skatter som jeg kan gjøre til mine egne *
* Spiller fotball på damelaget, og for øyeblikket tror jeg vi leder serien :D *
* Er ultra nøden, perfeksjonist... *
* Setter stor pris på de små gledene i livet! *
* Er desverre født 3 min for sent *

Det var litt om meg! :)
Ønsker å gi awarden videre til Sheila med bloggen Sheila´s verden. Jeg fikk min første award fra henne. Hun har et utrolig koselig hjem og en hærlig blogg som jeg besøker ofte! Verdt en titt :)

5 kommentarer:

Lena Svindland sa...

Gratulerer med award!
De norgesglassene er også utrolig kule å bruke som lampe:)

Nå har jeg laget et innlegg om den franske landstilen, håper du liker innlegget!

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Hei! Grattis med award ☺
Norgesglass er dekorative og man kan bruke dem til så mangt. De finnes jo i mange forskjellige strørrelser også ☺

Klem fra fru Strøm

Belindas Hjerte, Volda, Møre og Romsdal, Norway sa...

Hei Silje ☺
Tusen takk for kozelig kommentar på bloggen min...♥

E so kjekt å fare på skattejakt...finne gamle fine ting som feks norgesglass♥ kjempedekorative...♥

Ha en superduper kveld☺
Klem♥

Lena Svindland sa...

Ja, jeg skjønner at du ELSKER den stilen, hehe.
Som jeg sa til Renate:
Stilen er koselig den, men lissom ikke noe mer enn det. Jeg synes den er flott hos andre men kunne aldri hatt det slik hjemme hos meg selv.
Selv om man har det litt mer moderne enn den franske landstilen eller shabby chic trenger ikke interiøret bli stivt eller miste det som har med hjemmekos å gjøre. Interiøret er flott om man kombinerer flere materialer og teksturer i rommet.(dette synes jeg den franske landstilen/ hvitt interiør stilen mangler litt av) Hjemmekos får man frem med personlige elementer og ting med historie og minner ved seg. pluss noen stearinlys, hehe. Godt at vi alle ikke har samme smak.

Det lille jeg har sett fra deres hjem så er jo du flink til å bruke ting om igjen og ikke kun ha ALT hvitt, blir mer spennende da:)

Bare hyggelig det Silje:)

Simones Country Home sa...

Heia.

Grattis med award. ;o))

Kjekt med Norgesglass ja, har masse av de med mye rart oppi. Ser ut som den hylla blir fin ja. ;o)

Ha en fin dag.

Klem Simone