.

fredag 20. august 2010

Enda et gammelt vindu på plass :)

Da var høst-semesteret i gang, og regnet er også på plass.. Kjenner jeg blir daff av disse grå dagene vi har hatt. Men det er jo greit med litt innekos også.

Jeg er så heldig som har tilgang til så mange gamle vindu. Kan bare ikke få nok av de...



Hentet dette på låven hos min svigerinne.



Og nå henger det i vår loftstue. Jeg begynner å bli god med drillen altså ;)



Har børstet bort løs maling og vasket det. Fin shabby patina.



Det kommer seg saakte på loftet... I neste uke kommer Espen og kobler til lysekrona, gleder meg!!!



Måtte leke meg litt. Foreløpig er det "plane", men det er jo utrolig masse gøy man kan gjøre med et slikt vindu. Det beste av alt er jo at det er så enkelt å forandre på innholdet.

Har ikke hatt tid til noen bloggrunder i det siste.
Men jeg kommer sterkere tilbake :)

Ha en fin helg!

25 kommentarer:

As sa...

Hei=)
SÅ heldig du er som får tak i slike skatter=) Er som du sier, mye forskjellig en kan gjøre med vinduene.. og enkelt å forandre=)
Nydelig dere har det i loftstuen=)
Lykke til med nytt semester.
Ønsker deg ei strålende helg=)

Hulda sa...

Dette var supert! Skikkelig fint der du hang det. Du har vært heldig! Passet godt over sofaen. Jeg fikk et gammelt vindu i går, har det ute foreløpig.

Anonym sa...

Å heldige deg♥
Eg har leita so lenge etter slike vindu, men finn ikkje:( Men leitar vidare! Her er det dårleg med bruktbutikkar og loppemarked desverre, men ein vakker dag dukkar det nok opp eitt :)

Nydeleg vart det! Ha ein fin fredagskveld:)

Klem Anita

Hjemme hos meg sa...

Kjempefint :)

lillelise sa...

Så fint det var i loftstua di. Lyst og lekkert. Kjempeflott vindusramme, de er jo så dekorative!
Ha en fin fin helg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heldiggris som har tilgang til mange vindu!!☺ Og so fint du pynta det!!

Eg leita og leita, men finn ingen :( Men gir ikkje opp☺

God helg☺

Klem M♥

ARKinterior sa...

Å dette var virkelig en skatt av et vindu!! Heldige du:)
Utrolig fin den der sjablongen du hadde malt på bordet ditt også.
Klem

Havets Datter sa...

Så utrolig flott!!! Din heldiggris ;)
Har et gammelt vindu som har stått lagret leeenge nå. Må vel få det fram i dagen lys ;)

Ha ei super helg!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott det vart! Kjempefint med bokstavane i:) Loftsstua di er berre kjempekosleg!
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Hasigamas mamma sa...

Kjempefint! Liker også godt gamle vindu... Mannen min skjønner ikke hva jeg skal med disse vinduene :) Nå vil jeg ikke ha mer gamle ting inn i huset, sa han her for litt siden.... vi får jo se på det da:)

Ha ei trivelig helg!
Klem
Lise

Gry sa...

Vakkert Silje! Morsomt å pynte det "opp og ned" etter stemningen ♥ Ja, nå virker det plutselig så høstaktig og en blir trøtt av slikt vær.. Nyt helgen kjære deg ;) klem

Mona Christin sa...

Så fint det ble. Veldig stilig med hengende LOVE.

Ser mange har gamle vinduer og det er såååå fiiint. Heldige.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

Simones Country Home sa...

Nice. Kjempefine vinduer du har fått også, heldige vi som har fått så mange fine gamle vinduer. Vet det er flere som leter etter det. hehe Men rundt om på låver her så ligger de jo slengt. hehe ;o)

Synes det ble fint med love inni jeg, så det burde du jo ha der. ;o))

Å loftstua di blir jo bare lekker da. Kunne ønske jeg hadde tid til å fixe i stand resten her jeg også, male møblene osv...Nei huff, kanskje jeg skal skaffe meg en gubbe snart, helst en med masse pæng tror jeg. hehe ;o)

Ha en fantastisk helg berta.

Nattaklem fra meg. ;o)

Mitt hvite hus sa...

Så fint da... passet så bra over sofaen din..og du er heldig som har tilgang på disse gale vinduene...*Ønsker deg en fin helg.

klememr

liven sa...

Heisann!!
så heldig du er som har tilgang på disse gamle vinduene da!!
Kjempefint med dette over sofaen :o)
Ser du går siste året så sykepleien....min datter begynte på første året denne uken!!
Tenker det blir tøft men håper hun skal komme seg igjennom dette!!

Ønsker deg en fin helg .o)

lisje astrid's husblogg sa...

VEEEELDIG fint vindu!
Å du har det såååå fint♥

Ønskar deg ein herleg god laurdag:)

Klem frå Astrid♥

Heims verden sa...

Det ble kjempe stilig:D Ønsker meg også et vindu i leiligheten:D Nydelig!

liven sa...

Hei igjen!!
Hun er fornøyd med valget sitt....men hun ser jo at det kommer til å bli hardt!! Nå er de et par venninner som har valgt det samme og kan jobbe ilag :o)

ha en fin lørdagskveld Silje

MissMette sa...

Hei Silje
Flott med gamle vinduer – jeg bare elsker slike!!! – og så utrolig flotte bilder av stua de på loftet… herlige farger og mange flotte detaljer! NYDELIG hobbyrommet ditt også, Me Like ♥ og fantastisk flott den kommoden du har pusset opp!!! NYDELIG den flotte figuren du har kjøpt deg… vet du noen adresse til der du kjøpte denne? – kunne veldig godt tenke meg en slik! – nydelig vakkert… Ønsker deg en superfin helg, stor klem fra Mette

Ann Kristin sa...

Hei. Gamle vinduer er bare så fint. Ekstra fint dette du hadde fått tak i:)) Blei så fint m dei bokstavan i, du e såååå flink!!! For et hobbyrom du he fenge deg. Utrolig flott, hadde flytta inn på flekken:))
Ha ein fortsatt fin syndag!
Klem <3

Behindabluedoor sa...

Det ble kjempefin Silje. Virkelig flott loftsue :)
Synes jeg så deg i Lyngdal i går på messen, stemmer det eller var det bare ei som lignet ???? :))))
Ha en fin søndag. Regner med du er på auksjonen. Vi sko også vært der men det ble forandring i planene =(((((

Magdalena sa...

den nydeligeste vindusramme man kan tenke seg..
heldig !
go klem og fin høst...¨¨'

Anonym sa...

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de bokstavene?

Tones lille interiørhjørne sa...

Stilig det du har gjort med vinduene.. Har selv fått vinduer som jeg vil gjøre noe med.. følg gjerne med på min blogg..

Klem Tone

Siljes Hobbyrom sa...

Til anonym: Bokstavene har jeg kjøpt på Lises hjerte i lyngdal. Men har også observert de på Den franske landstil tidligere.. Sjekk ut nettbutikkene ;)