tirsdag 22. september 2015

Bare for gøy..

Hei :) 
Vi kan vel slå fast at blogg-livet et lagt på hyllen for lenge siden, men her kan du se litt hva som har skjedd det siste året. Graviditeten gikk strålende.


Masse liv i magen, og god helse. 


Her er jeg i studio med mamma i uke 40. Få timer etter begynte sammentrekningene og jordmora fikk oppleve å føde selv. 


Det var magisk å treffe vår nydelige datter.


Hun er bare herlig.


Smiler og vokser som bare det.


Jeg kan nesten spise henne opp :P


Jeg tar bilde av ho hver mnd, og har tenkt å fortsette med det frem til hun er 1 år. Det blir spennende å se om jeg klarer å få henne til å sove i denne posisjonen fremover.


På interiørfronten har det skjedd store forandringer. I graviditeten fikk jeg fnatt av mine gamle møbler. Så da ble det shopping hver gang det var salg.


Jeg trenger å ha det rent rundt meg. Alt dillet er borte. (Hvertfall shabbyshic-stilen).


Vi koser oss. 
Dersom du vil følge med videre så er det bare å følge meg på instagram,
 @siljesvindlandhenriksen. 

Takk for meg :)

3 kommentarer:

Audhild sa...

ÅÅåå, så kjekt med et innlegg i fra deg igjen!
Gratulerer så mye med ei flott prinsesse!!
Nydelige bilder.
Da må jeg inn å finne deg på instagram og vettu,
Aujos heter jeg der!

God tirsdag videre!

Har en drøm sa...

Så koselig med innlegg og en oppdatering:)
Herlig liten jente, GRATULERER :))

Og flotte bilder, deilig med litt nytt, og forandringer, det trenger vi innimellom:)

Ha en fin fin kveld, og høst:)
Nå skal jeg jammen meg lete deg opp på instagram, @by_lija er jeg :)

Klem

Uouo Uo sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع




amazing

شركة تنظيف بالرياض




good job Beautiful! :)

حراج السيارات