.

søndag 13. april 2014

Malt Eikeparkett

Hei og God Påske!!

Jeg har gjennomført min siste teoridel i Bergen, mens mannen i huset har stått på hjemme! Jeg har lenge ytret mitt ønske om å kvitte meg med Eikeparketten i stua. Rolf ville helst legge nytt gulv, men prismessig, arbeidsmessig og utseende messig holdt jeg en knapp på å male det. I høst når jeg kjøpte nye hagemøbler fikk jeg også sett det "live" hos et utrolig koselig par, og etter det har jeg ikke vært i tvil. Så hva tenker du? Gærne?

Før:


Etter:

Jeg er (som vanlig) superfornøyd! Mannen har vært griseflink. Jeg elsker når jeg bare kan tenne en liten gnist, og så plutselig er det full fyr og flamme. Han har en lett antennelig lunte slik at på null komma niks er jobben gjort! How awesome!?!


Se så fint du kan se strukturen i parketten. Mye bedre enn originalt. Rolf er GULL! 


Han har brukt rulle når han påførte malingen. Man kan såvidt se rullemerker, men det er hundre prosent overkommelig. Jeg kunne ikke bedt om noe mer.


Det var helt utrolig å komme hjem til mannen etter 1 mnd i Bergen. Ikke mindre greit ble det jo når jeg kom hjem til den nye stua vår. I tillegg slapp jeg å leve i rotet mens det pågikk. Det likte ordensmennesket inni meg veldig godt! 


Lyst og lekkert. Det er samme fargekode og maling som på gulvet i huset vårt i Kvinesdal. Lysgrå, koden finner du her. 


Kjøkkenet og TV-stua kledde også forandringene. Jeg nyyyyter det!

Tusen millioner takk min Kjære Rolf! I LOVE U!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Blei supert å male parketen :) tenker å gjøre det samme. Men hva heter fargen på veggene?
Iverig leser av din blogg

Anonym sa...

Fantastisk flott og inspirerende bord! :) Jeg har et kjøkkenbord som er beiset, som jeg kunne tenke meg å lute! Hvordan går jeg fram? Håper du har tid å svare! :)

Anonym sa...

Mente BLOGG ikke bord :)

Anonym sa...

so its a good thing you have come to the right place, This article will give you some ideas on how to lose thigh fat.

Sometimes it might be really hard to get rid of excess
fat from the inner thighs, even with strict dietary regimes and exercise routines.
This pair of boots is a masterpiece of Donald proving the visions of fairytales and dreams
coming true.

Here is my website how to get thigh gap

Anonym sa...

Hello! I understand this is somewhat off-topic but I needed to ask.

Does running a well-established blog like yours require
a massive amount work? I am completely new to running a blog but I do
write in my journal on a daily basis. I'd like to start a blog so I will
be able to share my experience and thoughts online. Please let me know if you have any
ideas or tips for brand new aspiring blog owners.
Appreciate it!

my weblog ... course writing

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for a article writer for
your site. You have some really good posts and I think I
would be a good asset. If you ever want to take some of the
load off, I'd love to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.
Please send me an e-mail if interested. Cheers!


Check out my blog white magic healing spells ()

Unknown sa...

Spenstig side du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapet Ha en fin sommer =)

Anonym sa...

It's hard to come by knowledgeable people
for this subject, however, you sound like you know what you're talking about!
Thanks

Feel free to surf to my blog: jual kasur spring bed

Anonym sa...

electronic cigarettes, electronic cigarette, smokeless cigarette, smokeless cigarettes, best e cigarette, e cigarettes

seeseigh sa...

useful link YSL Dolabuy explanation Louis Vuitton fake Bags their explanation best replica designer bags