.

tirsdag 29. mai 2012

På stedet hvil!

 Det er flere uker siden jeg har blogget, og jeg får nesten litt dårlig samvittighet overfor mine faste lesere. Det har vært mye jobb på sykehuset, og jeg har prioritert litt annerledes den siste tiden.

Nå ser det likevel ut som at den store kjøkkenballen endelig har begynt å rulle.
Snekker-Otto sammen med Handy-Blikkenslager-Rolf har hjulpet til med å fore ut og sette på spikerslag på kjøkkenet. Pappa var også med en dag og fikk tatt i et tak.


Vi blir ikke 100% ferdige med kjøkkenet før den nye dobbel døren ankommer i August. Men det aller meste bør være på plass før den tid.


Nå skulle egentlig elektriker komme idag for å gjøre ferdig det elektriske. Men når bare grovskissen til kjøkkenet var ferdig, så måtte han komme tilbake en annen dag.  


Det betyr med andre ord at jeg må komme meg på Ikea i Stavanger fort som fy! 
Jeg er nemlig sååÅÅ lei av å bo i dette rotet nå.


Og ikke minst gleder jeg meg til å kunne lage en ordentlig middag og invitere folk på besøk. 
Men, DET kommer :)

Kjøkkenveggen skal også males blå, og jeg driver og tester fram og tilbake hvilken farge jeg liker best.
Jeg tror jeg har bestemt meg nå!

Håper alle har hatt en strålende Pinsehelg! :)

4 kommentarer:

Audhild sa...

Bildene dine ser meget kjente ut, og at ting tar tid vet vi også alt om!!
Å pusse opp gamle hus er tidkrevende, men så blir det SÅ bra til slutt! OG en vet hva en får når en gjør det meste selv!

Liiiiker blåfargene dine!!!! ;)
Gleder meg til å se mer!

Jatte sa...

Gleder meg masse til og se resultatet, Silje!! dette blir såååå bra - dere er flinke!:)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

♥ Netta ♥ sa...

Det ser ut som om du (eller kanskje jeg skal si de) er godt i gang på kjøkkenet! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Kjempefine blåfarger du viser, harmoniske og rolige :-)

Ha en fin helg!

Klem
Netta

Ida C G sa...

Blir nok kjempe bra :) Men hvordan har det gått med anmeldensen av alt tullet som har fåregått her på bloggen? Håper du har kommet videre med det :)