.

lørdag 27. august 2011

Litt soverom :o)

Det tar seg til sakte men sikkert! Har flyttet inn det gamle kjøkkenbordet som jeg har arvet etter oldemor.


Jeg bruker det som sy/skrivepult. (flyttet med meg rundt forbi:)

Når pulten ikke er i bruk står stolen fint i hjørnet, og det blir fortsatt god plass bort til sengen.

Må takke for all respons ang. røret til ovnen. Tror sikkert 95% mente at jeg skulle ha synlig ovnsrør,,, og til tross for dette velger jeg det bort... Hmmm, jeg klarte ikke slå meg helt til ro med det. Redd for at jeg skal bli fort lei av det, og at det rett og slett kommer til å være nok "dill" i min stue utenom.

Blir nok bra uansett ;)
Nyt helgen!

12 kommentarer:

Alfa sa...

Kjempe koselig kosekrok du har laget deg:0)
Klem

Ann Kristin sa...

Så fint d bli på soverommet ditt - skikkelig idyllisk:))
Bli nok bra uansett ke du bestemme deg for m ovnen. Du fer jo meir helhetsinntrykket pga du stenne i ståva di, istedenfor åkke som bare ser d på bilde.
Kjasse ver i dag, då e d godt å dilla i heimen. Eg ska sedda opp noen fleir hylle på kjøkkenet og så helle eg på å mala D fina salongbordet:)) Kos deg!!
KLÆM

Fruen sa...

Oi, dette var god inspiriasjon til furukottet vi har som skal få seg en makeover ganske straks.
Tøft at du går for skjult rør, god begrunnelse - tror ikke du blir å angre.
Det finnes jo dill man kan ha på en varm ovn vettu;) Jern, stein!
Helgeklem, Fruen i nord!

Karen sa...

For en fin blogg!!!!!!
Har var så mye fint å se på, at jeg nesten ble overinspirert! ;)
Legger meg til som følger, for hit vil jeg tilbake....

Anonym sa...

Knallfint♡

Fortsatt god helg :)
Klem

Hulda sa...

Så flott du har gjort det! Herlig det skråtaket og bordet. Du lager et vakkert interiør.

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Hei !
Så flott det blir hos dere. Veldig fin blogg :)
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
Klem Birgit

Silje Kristin sa...

Så fint det var borti hjørnet ditt :D

Skjønner hva du mener med at du sikkert hadde blitt lei av røret.. Slik er det nemlig her, vi har synlig rør, og jeg er virkelig lei av det ;)

ha en fin kveld
klem :)

Simones Country Home sa...

Så fint berta, moro å se hos deg hele tiden veit du. Hos meg har det jo stoppet opp helt, kan vel kanskje ha noe med helsa mi å gjøre å det ja...huff...Er jo bare sååå mye jeg SKULLE ha gjort!!! hihi

Var på messa her, å besst meg mye fint. hihi

Ha en superduper søndag, å husk å slappe ta litt mellom slaga da vennen. :o)))

Klem Simone

MissMette sa...

Hei skjønne Silje ღ
Det er en fryd å følge deg og
bloggen din - du er bare sååå
flink ღ masse inspirasjon her
hos deg! Nydelig soverom du
har her, og fine detaljer...
Kjøkkenbordet var bare knall
stilig... Enig med deg ang
rørerne på ovnen. Jeg ville
også ha bare ovnen fremme :)
Ønsker deg en flott uke som
kommer, stor klem fra Mette

Villa Minde sa...

For en herlig krok på soverommet!! Og det gamle kjøkkenbordet er bare nydelig <3 <3 Ha en super dag! Klem fra meg

Stina sa...

Väldigt fint.:-) Stina