.

torsdag 21. juli 2011

Maling av tregulv +++..

Klarte ikke holde meg fra å teste ut gulvmalingen på soverommet...


Er ganske store sprekker imellom plankene,, Men hadde likevel et håp om at jeg ikke trengte fuge... Den gang ei..


Syntes ikke det så helt bra ut slik.. Så må nok hive meg på fugemassen.. Aner ikke hvor mye jobb det er,, å hvordan det blir... phjuu.. Jeg som BARE skulle ta stua.. HAHA!!!


Har også malt et strøk med antikk hvit på veggene. Herlig å få bort den mindre fine ferskenfargen, og få sparklet noen spikerhull.... Bedre enn ingenting :)


Og så døra mi,,, Eller sengegavlen... Den ser jo ikke ut nå!!!! Skrubber og skrubber,, og pøser på med kaustisk soda... Må vist bare ha tålmodighet :o)

Ny giv etter jobb i mårra ;)

7 kommentarer:

Gamletingretten sa...

Blir nok bra til slutt skal du se, bare en stor jobb foran deg :) Lykke til ;) døra blir nok fin til slutt, gleder meg til å se resultate :)) Klem AM

Pink lady sa...

Hei!! Spennende å følge med på oppussinga di! Du er god og det blir nok supert! Skal du på loppis og auksjon på Åpta i helga? Jeg tenker å ta turen! Var veldig bra i fjor :)

Siljes Hobbyrom sa...

Åpta auksjon i morgen :D Weee ;)

yanmaneee sa...

longchamp handbags
kd shoes
coach outlet
longchamp
nike vapormax
russell westbrook shoes
curry 4 shoes
supreme clothing
jordan shoes
off white hoodie

shethat sa...

replica bags wholesale in divisoria replica zara bags replica bags online

Unknown sa...

check this you could try this out company website have a peek here find out here bag replica high quality

shislest sa...

This Site have a peek at this web-site why not check here high quality designer replica click here to find out more Valentino Dolabuy