.

mandag 27. juni 2011

My PERFECT house!

Nå er det mitt!! Woho,, det er helt sykt!


Mamma var med å knipsa litt bilder.. Hun har "litt" bedre kamera enn meg..


Huset har bare den herligste bakgården.. Ligger veldig avskjerma med dør rett ut ifra kjøkkenet.


Det trenger sårt maling og stell.. Må bare finne et par fridager først, så jeg kan begynne ;)


Har flyttet ned å pakket ut mitt første "flyttelass".. Å det er disse søte skålene som er kjøpt på Trunken på Lista. De er inspirasjonen for innredning og opp-pussing av spesielt stuen..

Tror det skal bli berre lekkert etter hvert!!

Kjempegøy at så mange syns det er gøy å følge med på syslene mine :D Nå er jeg tilbake for fult,, og det er helt supert kjenner jeg!!

Vi blogges :o)

30 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer så mye vennen, gleder meg masse til husblogging ! :)

Natti natt Silje, sove godt ! ♥

God klem fra Anette

Mona Christin sa...

Hei.

Så godt å se deg tilbake. Nydelig hus du har fått. Gleder meg til å følge deg videre. Dette var idyll.

Klem Mona C

Jatte sa...

Gratulerer!!!:)
Dette blir SÅ spennende!

Ha en fin uke,
Klem Jatte♥

Jatte sa...

Gratulerer!!!:)
Dette blir SÅ spennende!

Ha en fin uke,
Klem Jatte♥

Home By Virginia sa...

Endelig! ;)

Gleder meg sånn til å følge deg videre snuppa!

Klemmer ♥

Unknown sa...

Åååå, gratulerer Silje!!
Tipper du koooser deg nå;))
GLEDER meg til og følge deg fremover kjenner jeg, hihi;))

Klem Line ♥

My home is my Castle sa...

For et koselig hus :)) Ja dette skal bli spennende å følge med videre på ;)

Klem,Kari

Martilie sa...

Gratulerer Silje! Gleder meg stort til å følge oppussing av huset, ingen tvil om at det blir lekkert!

Og huset er bare sååå sjarmerende, rene drømmen :) Ser for meg hvor koselig det blir på terrassen når du har satt igang..

Lykke til!

Nattaklem fra Tove

Anonym sa...

ÅÅÅÅ, endelig ny header :-) Kult!!!

Fy søren så gøy d var og være med da du låste deg inn for første gang med egen nøkkel i huset ditt, SiljeMi!!!

Gleder meg til å følge deg både på nett og hjemme hos deg. Og igjen, det var gildt med ny "header"...

Carpe diem
Klem fra mamma

MissMette sa...

Gratulerer så masse, Silje ღ
Nydelig hjem du har fått deg,
gleder meg masse til å følge
deg videre ღ Ha en superfin
uke som kommer, stor klem fra
Mette

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

For et nydelig hus. Gratulerer så masse som huseier, og ikke minst som ferdig utdannet sykepleier. Et kjekt yrkesvalg det;).

Hyggelig at du er tilbake. Spennende å se hvordan du får det og ikke minst fremdriften av det hele!!

Lykke til :).

Klem fra Marilinn

liven sa...

Gratulerer så mye....og lykke til i det koselige huset ditt :o)

Prinsesse Elin sa...

Ja du har rett. Jeg snakket med noen venner av deg på sommermarkedet vårt og jeg må få si det til deg også. Jeg gleder meg som en unge til du begynner å blogge om det nye huset. Koseligere hus skal man lete lenge etter. Dette her fortjente du virkelig:)

Ønsker deg en fin fin tirsdag. Klem:)

Fossestua sa...

Gratulere så mye Silje! Gleder meg masse til å følge med deg videre :) Klem fra Lise

ennahs lille hjørne sa...

Huset er bare LEKKERT ser jeg :)
Gleder meg til å følge med fremover ;)

Kos deg med interigørtanker og oppusing !

Klem

Lillekatt sa...

Ah, gratulerer så mye med hus!! Det ser knallkoselig ut, og blir sikkert superfint når du får holdt på litt der ;-)

Blir moro å følge med på!

Ha en herlig uke!!

AlottesVerden sa...

For et herlig hus...gratulerer!!
Gleder meg til å følge deg på vegen med alt det spennende som skal gjøres for at det blir slik DU vil ha det:)...lykke til:)

Ha en fin dag videre
Ann-Charlotte

(eddas) sa...

Grattis grattis så masse.Et kjempekoselig hus...
klemklem

Randi sa...

GRATULERER!! Huset ditt ser så utrolig koselig ut, og den bakhagen var jo bare den aller skjønneste. Gleder meg til å følge med deg og prosjektene dine:)
Klem

Roka Design sa...

Gratulerer Silje:)
Spennende å se hva lekkert du finner på her:)
Ha en fin fin dag:)
klem Kari

Renate sa...

Dette blir sååååååå gøy Silje!!! Du er min HELT, lillesøss, alt det du får til! Gleder meg til å se hvordan det blir! Stor klemm

Lindas Lille Leilighet sa...

Gratulerer så mye! :D Gleder meg å følge med på dine påfunn:)

Ann sa...

Måtte bare inn å se hva dette var for noe! :)) Nydelig hus!!! Gratulerer så masse, kan tenke meg du har en spennende tid foran deg!

Ha en fin uke! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Bekka sa...

Gratulerer så mye! Gleder meg masse til å følge deg videre under oppussingen av dette nydelige lille huset :)
Ha en fin kveld! Klem

Hjemmekjær sa...

Å så koselig en uteplass!!
Har ikke vært så mye på nett i det siste, så jeg måtte lese de siste innleggene dine nå.
Så gøy det blir å følge med på oppussingen!!...hvite tregulv, - åpne hyller.... Dette blir bra!!;D

Mitt hvite hus sa...

Grattis... så moro..og så koselig..den herlige plassen utenfor da..

Blir koselig å følge deg videre nå

Gode sommer dager

Klem Kerstin

Anonym sa...

Det er jo verdens søteste hus Silje♥
Gleder meg masse til å følge prosjektene dine framover ;)
GRATULERE så masse!!

Tipper du får en travel og kreativ sommer:)

Klem til deg :)

Heims verden sa...

Gøøøøøøy:D:D:D også så nyyyydelig:D Blir gøy å følge med:D

yanmaneee sa...

kyrie shoes
yeezy boost 350 v2
balenciaga
air max 90
supreme clothing
yeezys
jordans
chrome hearts online store
yeezy shoes
russell westbrook shoes

phethashough sa...

this website Look At This official statement see this the original source this hyperlink